Aşk degil ayrılıgi doruklarda yaşayan bir yürek..aglatacak bir başlı başına alıp götüren bir hikaye...
Yine soguk bi istanbul yine bir yana savrulan dertler yine çaresiz bekleyişler..
Akşam üstü saat 7 civari evde annem babam kavga ediyo bunaldim artik ve onlar kendi gürultuleride bogulurken sessizce cikiyorum evden kapidan cikar cikmaz kosturmaya basliyorum hickiriklarim gizlenmiyo yine bogazimda gozyaslarim oluk oluk akiyo soguk aksaminda koluma sildigim yaslar bedenime isliyo üsütüyo beni..
Ve huzur buldugum yere geliyorum deniz kenarindayim
Yine oturdum o bugulanmis soguk taslara akan yaslarimla soguk kiyiya vuran o dalgalari izliyorum. Evet o hircin dalgalarin karsinda yapayalniz 18 yasinda bi kiz duruyo adi ela yapayalniz caresiz bi kiz..Simdi kisaca eladan bahsetmek istiyorum ela aile baskisinda buyumus bi kiz henuz 18 yasinda sakin bi okadarda sessiz bir kiz arkadaslari hep dilsiz diye dalga gecerdi onunla
Ailesine gelince annesi sert bakisli sinirli ve asi bi kadindi ev hanimi olmasina ragmen 40 yasinda is hayatina atilmasiyla aileden tamamen uzaklasmistir
Babasi ise sakin ve suskun bi adamdir ama sinirlenince o halinden eser kalmaz iki kucuk kardes ise simarik yetistirilmis basina buyruktur bastan basa
Ve bu hayatta yasadiklarini icine atarak devam eden elanin karsisina cikan bi adamla tum hayati degisir karmasiklasir veee hayatta yapmam dedigi en buyuk bi olayin bas kahramani olarak buluverir kendini..
Bu aksiyon heyecan dolu hayatinin seruveni baslar...
Ve yine ayni yere gelir o soguk dalgalardan nemlenmis tasa yavasca oturur ve mirildanmaya baslar sarkisini..
Ah yinemi keder ama artik yeteer..Simdi hayatinin donum noktasinda eladan ayriliyoruz ve cenke gelelim o ise zengin bi ailenin tek cocugu simarik ama merhametli bi erkek kizlari ise eglence araci olarak gorur evlenmekmi ? Yapacagi en son hatadir..
Muzige duskun ve sarki soylemeye bayilan bir tip olan cenk o gun arkadaslariyla eglencededir gezerler ve o sahile onunda yolu duser arkadaslariyla gulerek elince ickisiyle giden cenk duydugu o guzel bi sesle adimlarini yavaslatir ve usulca soluna donerek usumus ve soguktan titreyen o sesiyle sarki soyleyen kadini gorur evet ela..
Asil simdi baslar hayatlar secimler ve vazgecisler..
Usulca yaklasir o titrek sesin derinligine ela aglarken soyledigi o sarkida hickiriklara bogulurken yarida kesilen sarkiya devam eder cenk..
Usulca sozleri mirildanir elanin sol kosesinde ela elleriyle gozyaslarini silerek hizlica doner ve ayaklanir bunu goren cenk hemen dogrulur ve sakin olmasini soyler ama ela bu durumdan memnun kalmamistir ve kalkar uzaklasmaya baslar..Eve gelen ela herkesin uyudugunu gorunce usulca odasina cekilir ve o anilarini biriktirdigi defterini alarak yine baslar yazmaya akan gozyaslari defterin koselerine dokulur satirlari gibi..
Yine yazar biraz umutla biraz kirginliklaİyi oldugumu hissedemiyorum, aci var icimde tum umutlarimi bitiren biraz eksigim biraz yarim..