O olaylardan sonra yagmur bastirmis ve calum bana ceketini vermisti bana evime giderken eslik edicekti ama yolda ashton aradi ve luke un yine telefonundaki penguen neslinin tukendiginin fotograflari yuzunden penguen afisleri bastirip sokaga ciktigini soyleyince gitmek zorunda kalmisti.bende eve tek gelirken calum un ceketi beni pek koruyamamis ve Üstüm başım ıslak ve saclarim kabarmis sekilde apartmanımızın önünde kapıyı yan komşumuz olan miss lisa ya açtırmaya çalışıyordum.sonuç?bir adet sinir krizi geçirmeye başlıyacak olan sky.a tabi bide bana gıcığı olan ve hasta olmama sebep olucak olan sadist miss lisa.kadın 72 yaşına gelmiş,evlenemediği için hıncını ben ve bea'den çıkarıyor! "Hayır efendim,ben karşınızda oturan salak kızın arkadaşıyım." Hopörlörden bir çığırma gelince sıçradığım için kafamı alçak olan kapı demirine vurdum.harika!bide kafamdaki dağ kadar şişlikle hasta olucam!"yeni nesil çok terbiyesiz,doğru konuş çocuğum,bu seferlik açıyım bari""teşekkür ederim miss lisa"lanet kadın.mikrofonu kapattığını sanıyodu galiba ama kapatmadan önce 'ayy,salak kız ordan oraya gezip tozuyo.'dediğini duymuştum bana salak diyen teknoloji özürlüsünün.sonunda eve gelince kapıyı açtım ve içeri girdim.odama çıkıp üstümü çıkarmaya başlayınca bea'nin odasından ses gelmediği için ilk önce onu kontrol ettim,sonra uyuduğunu görünce pijamalarımı giyip aşağı indim ve mutafaktan bir elma alıp koltuğa oturdum ve tv'yi açtım.karşıma müzik kanalı çıkınca aklıma calum ve dere kenarında olan muhabbetimiz geldi.bana bir cümle söylemişti ama anlamamıştım.daha doğrusu onun deyişiyle hatırlamamıştım.en son kamyonetin üstüne oturup birbirimize komik anılarımızı anlattık.benim bir zamanlar çalıştığım yerdeki müşteriye su fırlattığımı sonrada o suda kaydığımı söyleyince gülmekten kızarmıştı,bende utançtan.ama sıra ona geldiğinde bana luke'un onun çıplak çay yaparken poposunu çektiğini ve sosyal medyada paylaştığını söyleyince,kahkaham ormanda yankılanmıştı.oda bana bakıp gülümsemişti.en son vedalaşırken yagmur bastirdigi icin üşümiyim diye bana üstündeki ceketi verip,sarılmış ve benimle eve kadar yuruyucekti ama ashtondan gelen haberden sonra gorusuruz güzel dansçı demişti bende ona görüşürüz pizza kafa demiştim ve bana gülüp gitmişti.ona karşı bir çekim hissediyordum.zaten onunla arkadaş olmuştum,galiba.sadece aklımda hala telefonundaki küçüklük fotoğrafım kalmıştı,o fotoyu nerden bulmuş ve neden ekran kağıdı yapmıştı?ben düşüncelerle boğulurken kapı çalındı.gidip açınca bereli bir adam bana bir kutu verip hemen gitmişti.garip?garip.(tfios <3) bu da neydi simdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Memories//C.H.
Teen Fictionben sadece hafızasını kaybetmiş küçük bir detaydım ve anılarımı kaybetmeye alışmıştım.