Mέρα 95η: 2 Ιουνίου

368 49 16
                                    

Η Μόνικα έχει ανοιχτή την τηλεόραση και χαζεύει μια πρωινή εκπομπή ενώ παράλληλα ρίχνει κλεφτές ματιές σε αγγελίες, με έναν παγωμένο φραπέ στο χέρι και ένα σακουλάκι με μικρά κρουασάν ανοιγμένο πάνω στα πόδια της. Ο Χ. της στέλνει συνεχώς μηνύματα με ερωτικό περιεχόμενο στο κινητό και εκείνη μόνο που το ακούει να χτυπάει, γελάει και το πρόσωπό της ακτινοβολεί από χαρά. Ο Χ. έχει καταφέρει με αυτά τα μηνύματα να την κρατά απασχολημένη, ώστε εκείνη να μην παραπονιέται ότι της λείπει και ότι δεν τον βλέπει. Δεν έχει δώσει σημασία καν στην απουσία των φίλων της που υπό άλλες συνθήκες θα την εκνεύριζε αφόρητα.

Τα μηνύματα σταματάνε απότομα και διακόπτονται από μια κλήση. «Επιτέλους να ακούσω λίγο τη φωνή του» σκέφτεται η Μόνικα και χωρίς καν να μπει στον κόπο να δει ποιος την καλεί, το σηκώνει γεμάτη νάζι και ερωτισμό στη φωνή. «Έλα, μωράκι μου μού έλειψε η φωνούλα σου» λέει στον Κ. σαν να ήταν ο Χ.

«Ε, Μόνικα, μήπως ήθελες να το πεις σε κάποιον άλλον αυτό; Ε...όχι, ότι θα με χαλούσε να το λες σε μένα».

«Αχ, χίλια συγγνώμη, παρασύρθηκα, μιλούσαμε με μηνύματα τόση ώρα με τον Χ. και νόμισα πως ήταν αυτός. Τι κάνεις; Πού έχετε εξαφανιστεί όλοι σας;»

«Εκεί που εξαφανίστηκες και εσύ. Αν δε σε πάρουμε ένα τηλέφωνο εμείς, εσύ δεν πρόκειται να σηκώσεις το τηλέφωνο να μας αναζητήσεις. Είμαι στις μαύρες μου. Ο αδελφός μου λείπει από χτες στη Ντι και έχω βαρεθεί κλεισμένος στο σπίτι».

«Τι εννοείς λείπει; Έμεινε στη Ντι; Μπράβο τα πουλάκια μου, μήπως μας ετοιμάζουν καμιά έκπληξη;»

«Μπα, δε νομίζω. Είχαμε ένα ατυχές συμβάν και πήγε για ενισχύσεις. Βασικά, θα στα πω από κοντά. Σε πήρα να πάμε μια βόλτα αύριο το πρωί παρέα στην αγορά, να με βοηθήσεις να διαλέξω ρούχα, να πιούμε και έναν καφέ, αν προλαβαίνουμε».

«Εμείς οι δυο; Μόνοι μας; Εντελώς μόνοι;» ρωτάει με απορία και άγχος παράλληλα.

«Εντελώς, φοβάσαι μη σε δαγκώσω;» απαντά ο Κ. αποφασισμένος να μπει δυναμικά στο παιχνίδι της διεκδίκησης.

«Δεν ξέρω, μπορεί να το κάνεις και αυτό. Απλά δε μου είπες ποτέ να πάμε μόνοι μας κάπου και έχω εντυπωσιαστεί».

«Αν θέλω μπορώ να σε εντυπωσιάσω πολύ περισσότερο. Τι λες λοιπόν για αύριο;»


DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora