adım selin okulun ilk günüydü.
Herkezi daha yeni tanımaya başlıyordum herkezin ayrı bir espri anlayışı vardı. Kızlar desem ayrı lavaboya girdiğimde kız dolu içerisi sınav başlıyıcak kızlar hala saçını düzeltmek için uğraşıyor yani anlaşılan çok değişik bir okuldu burası. nerden baksan hepsi zengin bebesi aslında fazla şaşırmadım sonuçta özel okuldu kızları boşverdimde erkek bakımından fazla yakışıklı vardı.Ama bence en iyisi bir kaç kişiyle arkadaş olmaktı.
▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀
Tenefüs zili çaldığında bahçeye indim etrafıma baktığımda
Iki tane kız vardı ikiside tam benlikti yanlarına gittiğimde;"selam "dedim. onlarda "selam"
dediler. "
"tanışalımmı" dedim .
"olur tanışalım"
dediler.
adlarıda Melisa ve elifdi çok iyi anlaştık akşam okuldan sonra beni bir partiye davet ettiler bir arkadaşının partisiymiş tanışırsınız dedi. Bende tamam olur ozaman akşam görüşürüz diyerek yanlarından ayrıldım zil çalmıştı derse girdim Gine klasik tanışma vardı.zaten fazla uzun sürmedi zil çaldığında eve gidiyorum birisine çarpdım ve elimdeki kitaplar yere düştü. Bir erkekti"biraz dikkatli olurmusun" dedim.
" pardon "dedi.Çok iyi bir çocuğa benziyordu bayada yakışıklıydı yan sınıfımdaymış adımı sordu;
"selin" dedim .
"memnun oldum bende ali "dedi. "Eve gidiyorsan ben bırakıyım" dedi.
" yok "dedim ilk önce ondan sonra da ısrar edince bende de arabaya bindim evimi tarif ettim beni bıraktı"teşekkür ettim"
"bişey değil" dedi"ve sonrada karşımızdaki villaya arabayı parketti. Arabadan indi görmemiş gibi;
"aaa... evlerimiz aynı yerdeymiş "dedi .
"Bende ewet ya öyleymiş" dedim. Tam eve girerken;
" akşam partime geliyomusun" dedi.
"Evet kızlar parti olduğunu söyledi ler ama senin partinin olduğunu bilmiyodum" "tamam seni ben alırım dedi bir saate kadar".... "
tamam Sağol" dedim.Eve girdiğimde direk çantamı bırakıp hazırlamaya başladım saçımı,makyajımı yapana kadar bir saat geçmişti bile korna çalıyordu acele ile evden çıktım hemen bindim arabaya
"çok güzel olmuşsun" dedi.
"ben şok olmuştum Sağol sende çok yakışıklı olmuşsun" dedim.Aslında ona karşı bir şey ler hissediyordum belkide oda bana partiye gelmiştik. Çok iyi bir ortamdı biraz oturup bişeyler içtim Ali yanıma gelip;
" biraz dans edelimmi" dedi.
"Olur edelim "dedim .baya eğlendik yorulduk sonrada oturduk biraz oturduktan sonra bana karşı bir şeyler hissettiğini söylemişti bn iptaldim on dakikakığına şok olmuştum sonra bende itiraf ettim sevdiğimi o günden itibaren nasıl olduysa sevgili olmuştuk o gece benim için en güzel geceydi.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●