-10- AŞKA DA BİR MERHABA

169 8 1
                                    

Eve döndüğümüzde bile hala Young Nam etkisinden çıkamamıştım. Bir yandan onu tekrar görmek için sabırsızlanıyor, bir yandan da bu saçma isteği kafamdan uzaklaştırmaya çalışıyordum. Yeşim'in gözünden hiç bir şey kaçmazdı ve bende ki bu aptallıkta gözünden kaçmamıştı. Televizyonu kapatıp ilk sorusunu sordu.

'' Parla, merak ediyorum da hayallerini süsleyen bir erkek var mı? ''

'' Durup dururken nereden aklına geldi şimdi bu ?''

'' Merak ediyorum sadece, böyle konular konuşmadık hiç, uzun bir süre beraber olacağız daha da yakın arkadaş olabiliriz '' Aslında iş dışında da Yeşim ile çok yakındık ama dediği gibi hiç bu tarz muhabbetlere girmemiştik.

'' Yani öyle belirli bir profil yok kafamda, kaş göz tarifi veremem ama bakışları içten ve derin olsun isterim. Bana baktığında kelimelere gerek kalmasın gözlerinden anlamalıyım beni sevdiğini. Gülüşü güzel olsun, bir nedenim yokken bile onun gülüşü sebep olsun gülümsememe. Duruşu sert olsun ki bileyim beni her şeyden koruyacağını ama o duruşun altında sıcaklığını da hissettirsin'' aradaki ayrıntıyı fark ettiğimde çok geçti çünkü tamamıyla Young Nam da gördüklerimi anlatmıştım ve Yeşim'de bunu anlamıştı. Bakışlarında ki imayı fark ettim.

'' Şarkı da söylesin, dansta etsin değil mi?'' bakışlarında ki imayı dile getirmişti.

'' Saçmalama ne alaka şimdi bu?''

'' Ben mi saçmalıyorum, sen bugün ki tanışmada çok tuhaftın. Arada sessiz kalıp onu izlediğini fark etmedim mi sanıyorsun? Anlatmak ister misin ya da ben net tahminimi söyleyeyim mi? ''

'' Çok mu belliydi?''

'' Evet çok belliydi ama neyse ki bir tek ben anladım.'' Bugün hissettiğim bütün karmaşık duyguları anlattım, belki sebebini açıklayabilirdi.

'' Tebrik ediyorum Parla, aşk ile tanışmışsın yani aşık olmuşsun.''

''İmkansız bir şey,onu tanımıyorum bile. İnsan ilk defa gördüğü birine aşık olamaz.''

'' Olursun canım benim olursun. Bir anda aşık olursun. Bazen bir kere bile bakman yeter gözlerine ya da ilk defa duyduğun sesi bile sebep olur aşık olmana. Bir çok insan da senin gibi düşünür, birini tanımadan aşık olunmaz diye bir kural vardır diye düşünürler. Aslında aşık olduğun için tanımak istersin ve tanıdıkça seversin, sonra sevgin büyüdükçe bağlanırsın, kopamazsın bu sefer de büyük bir aşkla seversin.'' Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

'' Kurduğun 3-4 cümle içerisinde ne kadar çok aşk kelimesini kullandın. Bence aşık olan sensin'' dedim.

'' 1.si sen tam bir öküzsün, ben sana ne güzel bir tanımlama yaptım ama sen sadece kullandığım kelimenin çokluğuna takıldın. 2. si bende senin gibi inkar etmiştim ve kabullendiğimde de çok geçti bu yüzden eğer tekrar aşık olursam anlarım senin gibi saf değilim. '' son cümlesini söylerken ses tonu değişti ve yüzü asıldı. Söylediğim şeyden pişmanlık duymama sebep oldu.

'' Özür dilerim dalga geçmiyordum.''

'' İlk defa gördüğüm birine aşık olmuştum ve saçma olduğunu düşündüğüm için inkar etmiştim. Hatta o da bana aşık olduğunu söylediğinde bile ciddiye almamıştım ve her şeyi kabullendiğimde çok geçti , o gitmişti. '' hatırlamaması gerekenleri benim yüzümden tekrar hatırlamıştı, bir yorum bile yapamadım şu anda yanımda olan tek arkadaşımı üzmüştüm.

''Parla! biliyorsun ki iş için bile olsa onunla tekrar görüşeceksin ve o zaman anlayacaksın '' bir süre duraksadı ve '' bu sefer de ben kahkahalar atacağım hem de bir taraflarımla, iyi geceler '' diye bağırarak odasına kaçtı.

Sonsuzluk mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin