Záverečné slovká

4.4K 196 36
                                    

Áno, toto je definitívny koniec Boy from the fitness. Mnohí ste sa tohto dňa nevedeli dočkať, niektorím možno budem chýbať, a niektorím sa možno bez môjho príbehu nebude dať zaspať. Nuž, niečo pekné sa skončí, niečo pekné začne :) musím byť úprimná: tento príbeh mi bude chýbať. Veľmi, veľmi. Budú mi chýbať vaše krásne komentáre a povzbudivé slová, vaše hviezdičky, aj keď len virtuálne. Vy všetci čo ste toto čítali ste sa zaslúžili o to, aby tento príbeh vôbec prežil, a s hrdosťou môžem oznámiť, že len vďaka vám sme dosiahli aj prvého miesta v Romance!!! 12.7.2015- tento dátum si dám vygravítovať na pomník ❤ ťahali sme to spolu od marca, čiže skoro 9 mesiacov!
Aby sme mali jasno, ja nie som spisovateľka, ani ňou asi nikdy nebudem :'D no sľubujem vám, že s písaním neprestanem, nech sa stane čokoľvek.
Ďakujem vám všetkým, ktorý ste aj omylom klikli a prečítali si čo i len jednu vetu. Teno malý úspech na wattpade má pre mňa cenu, ktorú nikto nepochopí, ak to sám nezažije. Dobúcna neplánujem žiadne pokračovanie. Mala som to tak naplánovamé už od začiatku :) jednoducho je to jedna veľká ukončená kapitola, ku ktorej sa už nebudem vracať :')
Nasledujú kecy, ktoré nemajú žiaden súvis medzi sebou:
Asi sa rozplačem hneď ako dopíšem posledné slovo.
Ospravedlňujem sa každému, ktorého môj príbeh akokoľvek sklamal.
Neviem ako vy, ale ja som nemala rada Loraine :'DD
Môžte ma follownúť, aby ste si prečítali ďalšie príbehy.
Pridajte si ma na instagrame: Lilith_0_0
Aj na snapchate: lilith_0
Ak máte hociaké otázky, kľudne mi napíšte so Inboxu :3
Budem rada, ak sa každý jeden z vás vyjadrí k záveru, naozaj ma to poteší, čiže ma pekne zhejtujte v komentoch ;')
Ak niekomu budem veľmi chýbať, momentálne píšem príbeh Riders, pri ktorom ma môžete sledovať.
PS: určite na tento príbeh nezabudnite, pretože je len vďaka vám.
PS2: prepáčte za tie posledné časti, ktoré boli mimochodom strašné.
PS3: aj za ten nudný epilóg.
PS4: ps je dosť trápne.
PS5: a už revem... :'(((

Ďakujem vám ❤

Boy from the fitness [SK] (dokončené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora