DİKKAT ET LÜTFEN ♡

101 10 0
                                    

Merhaba arkadaşlar biliyorum kısa kısa yazıyorum lütfen beni anlayın bütün yazarları anlayın tabikide içinizde anlayanlar var bu arada bu benim ilk kitabım ♡ hepinize iyi okumalar ♡♡beğenmeyi unutmayın♡♡♡

¤¤¤¤¤¤¤¤

  Sınıfa girdiğimizde öğretmen yoktu bu benim için iyi oldu tabi bir an geç kaldığımızı sandım Arda sınıftaki kişilerle tanıştırdı hepsi iyi çocuklara benziyordu tabi şimdi bazılarımız sorar yakışıklı çocuk varmı ay tabikide var ama ne yazık ki kapılmışlar Arda nın bile var pislik bide hemen sevgili yapmış benim üstüme neyse bazı kapılmamış çocuklar vardı ama bana göre değil neyse zil çaldı birazdan öğretmen girer ilk dersimiz ne acaba bu arada bütün herkes bana bakıyor herhalde yeni kız olduğumdandır ama erkekler ağzı bir garip şekil almış birtanesinin sevgilisi ona tokat attı sjsjs.

¤¤¤¤¤¤¤

   Neyse içeri öğretmen girdi yanına beni çağırdı ve ismimi sordu tabiki bende cevap verdim sonra yerime oturdum yanımda kimse yoktu herkes sevgilisiyle oturuyordu bi ben yalnız kaldım ühühü öğretmenimiz talip arayanlara benziyordu parmağındada yüzük yok ha bu arada hocamız dışı yani kız azıcık mini olan pembe bir elbise giymiş siyah da gözlükleri var bu hoca bizim coğrafyacımız ben yerime oturduktan sonra birden içeri acayip yakışıklı biri yahu ne yakışıklısı taş meteor ya sonra bir bakındı bir tek benim yanımın boş olduğunu gördü sonra hocaya baktı hoca omuz silkti sonra mecburen benim yanıma oturdu bir of çekti inanamazsınız sonra bir şey dikkatimi çekti bütün herkes bize bakıyordu sonra birden yanımdaki şahıs kükredi " önünüze dönün buraya bir daha bakanın belası olurum " dedi benim ödümün  koptuğunu anlamış olmalı ki bana bakıp sırıttı bende donup kaldım sonra zamanın nasıl geçtiğini anlamadım birden zil çaldı.

¤¤¤¤¤¤

  Bütün herkes başıma toplandı ne olduğunu bende anlamadım sonra birden Arda kolumdan çekip kantine  götürdü bu arada karnım açtı iyi oldu birden şöyle dedi.

" Ebrar o çocuktan uzak dur sana zarar verebilir dikkat et.  "

Ben

"Neden? "

Benden tiksiniyor bakışı attı çünkü ağzımda tost varken konuştum bananeya hiç nazik olamam karnım çok aç valla.

Arda

"Çünkü kendisi mafya hemde baya ünlü bir m afyadır herkes ondan korkar öğretmenler bile arkasında baya kişi var bak dikkatli ol anladınmı? Ebrar "

Ben

"Aslında taş gibi çocuk neyse ben ondan ne korku cam be o benden korksun ben sadece ALLAH 'dan korkarım Arda ve birdaha kolumdan çekiştirme acıtıyorsun "

Arda

"Tamam ama dikkatli ol lütfen sana bir zarar gelmesini istemiyorum lütfen"

Ben

" Offfff tmm ya anladım "

Arda bana bakıp sırıttı bende ona sırıttım sonra tostumla aşk yaşamaya devam ettim. Ve Zil Çaldı.

¤¤¤¤¤¤¤¤

Sınıfa girdiğimizde şok oldum sayılır mafya bozuntusu kendisine ayrı bir sıra getirmiş onda oturuyordu beni görünce kafasını çevirdi sonra bende yerime geçtim yine aynı ders bıktım ya hemde ilk günden. Birden mafya bozuntusunun ve başka erkeklerin bana baktığını farkettim sonra öksürdüm  mafya bozuntusu parmağını siklatdı sonra hiç bir erkek bana bakmadı sadece o bana baktı her ona bakışımda kafasını çeviriyor sonunda zil çaldı Arda sevgilisiyle gidecekmiş eve neyse ne yapalım ben tek başıma arabaya doğru ilerlerken birden bir araba yanımda durdu....

Merhaba arkadaşlar yorum ve beğeni bırakırsanız sevinirim♡♡♡♡ bakalım bu arabadaki kim tahmin etmek istiyen varsa edebilir bu zaten size bağlı bir şey ya edersiniz yada etmezsiniz..  hepinizi öptüm. ♡♡♡♡♡

Tesadüf mü?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin