Mám takový dotaz. Chtěli byste delší kapitoly (1 za dva týdny) nebo kratší a častěji (1 za týden)? A ještě mám prosbu, pokud chcete můžete mi dát do komentáře nějakou vaši knihu nebo typ. Ráda si počtu. ;)
Z POHLEDU ELISABETH
Rychle jsem zaběhla za Simonem a Andreasem. Svěřila jsem jim svoje obavy a dojmy. ,,Myslím si, že bychom měli svolat poradu smečky."
,,Můžeš začít," mumlá si Simon. Dělám, že jsem ho neslyšela. Asi je vynervovanej jako všichni ostatní. No jo, to ta ztráta alfy.Vybíhám z jejich pokoje a každého, koho potkám nabádám, aby přišli na poradu a řekli to ostatním.
~~
Po hodině vejdu do haly, kde je celá naše smečka Nidis. Teď mě napadá jak se sem vejde 107 členů. Teda už jenom 100. Šest jich zemřelo při útoku a An je pravděpodobně u Salom.
,,Klid, prosím o klid!" Andreas se je snaží uklidnit. Pár jedinců se znuděně podívá na pódium, ale pak se zase otočí zpět. Sálem se ozve mohutné zavrčení. To už nikdo ani nepípne.
,,Mám pro vás dvě zprávy. Jednu dobrou, druhou špatnou. Kterou chcete slyšet jako první?" Andry se ujmul toho příšerného úkolu obeznámit ostatní se situací.
,,Špatnou!" ,,Dobrou!"
,,Dobře, povím vám nejprve tu špatnou. Aaron, náš alfa, je mrtev," sálem se rozléhá zděšené šeptání, ,, a jeho vnučka, Anabeth, byla unesena, zatím neznámo kam a kým. Dobrá zpráva je, že prohlašuji za dočasnou vůdkyni Elis."
,,Kdo ti dál právo volit za nás?" ,,Proč zrovna Elisabeth? Vždyť je mladá a nezkušená!" A podobné, dokonce i sprostější, nadávky pokřikovali skoro všichni.
,,Držte hubu!" Andreas byl už pěkně vytočenej. ,,Budeme hlasovat. Zajděte někdo pro papíry a krabici!" Jeden sluha odběhl pro zadané položky. ,,Napište na lísteček ANO nebo NE."
~~
Za deset minut už máme výsledek. ,,Takže máme tu 69 hlasů pro a 30 proti. Elis se stává novou dočasnou alfou!"
,,Velmi vám děkuji za podporu. A teď to důležitější. Nebudu chodit kolem horké kaše. Já si myslím, že Anabeth unesla smečka Salom. Ještě si nejsem zcela jistá, ale vše tomu nasvědčuje. Proto navrhuji záchranou misi! Musíme provést útok a nějaká schopná jednotka půjde zachránit naši pravou alfu!" dala jsem důraz na slovo schopná.
Sálem se rozléhá nadšený jásot.
,,Pojďme se vrhnout na přípravy!"
ČTEŠ
Vlčí zrádce
Hombres LoboDva znepřátelené tábory...... Čtyři kamarádi již 14 let, dva zrádci, dva z Nidis, dva ze Salom. Anabeth, Elisabeth, Simon a Andreas. ~~ Anabet při útoku zemře strýc a ona se stane alfou Nidis. Bohužel nemá žádné zkušenosti a nechá...