1

22 0 1
                                    


Herzamanki gibi yine Eldon'ların evdeyiz.Çok sıcak evleri.Onlar şişe çevirmece oynarken ben biraz uzaktan yere sermiş olduğumuz döşşekte sırtım duvara yaslı bir şekilde ayaklarımı kendime çekmiş onları izliyorum.Eldon,Madison,Calbert,Ashley,Evian,Sammy,Adina bunlar işte o arkasından hiç küfretmediğim canım arkadaşlarım. Onları ailemden daha fazla seviyorum.Ailemle pek fazla vakit geçirmeyi sevmiyorum iyi gelmiyolar bana.Her çarşamba ve cumartesi Madisonda kalırım. Annesi ve babası o kadar iyi insanlar ki bi gün Madison annesi ve benim dedikodu yapmışlığımız var o kadar yani keşke kardeşim olsa diyorum hatta annesine beni evlatlık almayı düşünüyo musunuz diye ciddi ciddi sormuşluğum bile var. Gülüp geçildi tabi konu. En yakın arkadaşım Madison.
Tabi bir de nefret duygusu beslediğimiz Ashley var. Sammy nin eski sevgilisi , Evian ın yeni sevgilisi ki Evian ve Sammy de yakın arkadaştır Ash her şeyi karıştırıyor ki arkadaşlıklarını da bozamadı ikisinin ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum hala.
Bir de Ashleyin kız kardeşi var ki neyse neyse hiç girmeyeyim oralara.

Ash- Elisha gelmemekte ısrarcı mısın?

+Sağol.

Ayol sanene lan benim gelip gelmememden , gelmek isteseydim gelirdim demi burda oturup iç sesimle dedikodunu yapıcam canım buyur gel bi falına bakayım sen ne dersin iç ses gelsin mi?Noluyo lan iyice şizofren oldum ha ben.

Madison- Gelmiyo işte rahat bıraksana kız.

Ash- Bişey demdim ki tatlım azcık sıkıştırırdım belki sorularımla ondan.

Madisonla aynı anda birbirimize bakıp ağzımızı yamultup sessizce ''totloom'' şekli çıkarınca ikimiz aynı anda kahkaha atınca Ashley hiç durur mu

Ash- Komik bişey varsa söyleyin de güleyim kızlar.

+Gülmek yakışmadığından söylemesek daha iyi tatloğm.

Ash- Fikirlerini kendine saklar mısın?

+Herşeye atılmazsan olabilir.

Ashley susunca Madison ve Sammy aynı anda dönüp gülümseyerek göz kırparlar.Doğrusu Madison kırptımı bilmiyorum ama şu an Sammy ile göz kontağımı bozmak istemediğimden gülümseyip geçiyorum canım kankamı. Bu Sammy ne tatlı çocuk lan. Sanırım ona karşı bişeyler hissediyorum.

Sammy- Elisha gelmek istersen burda bi yer var.

+ Aslında burası sıkıcılaştı geleyim bari Ashın sorularını merak ettim.

Sammy yanına biraz daha kayar ve yanına oturmam için elini iki defa yere vurur. Şu an o hani partilerde en güzel giyinmiş kız merdivenlerden iner herkes ona bakar öyle bi havadayım yan..

+Ayy

Bile diyemeden ayağım halıya takılır ve düşerim ay valla acıdı.Partilerde hiç böyle olmuyo ama. Baktığımda herkes kahkaha atıyodu.Tabiki onlara rezil olduğumu düşünmeyeceğim onlar benim en yakınımlarım işte bu yüzden bende gülerek Sammy nin yanına oturuyorum.

Sammy-İyi misin ?

+ Sanırım bileğim kırıldı.

Sammy tam bileğimi tutmak için elini kaldırmıştı ki. Yanımdaki mal çocuk Calbert bileğimi alıp salladı. Ay acıdı valla.

+ Napıyosun lan?

Calbert - Babam kırık olduğunu anlayıp anlamamk için böyle yaprdı bana.

+Ya kırık olsaydı lan ?

Bu kadar çıkıştığıma bakmayın Calbert çok iyi birisi.Bu onunla samimi bi konuşma oluyor. Gülerek yanağını öptüm ve o ağlamaklı suratı biraz da olsa gevşedi. Bileğimde de bişey yok ha öyle şakasına demiştim. Ay bi dk bunu benim dışımdan söylemem gerekiyo.

+Calbert bileğimin bişeyi yok üzülme.

Calbert-İyisin demi ben Özür dilerim.

+Özür dilencek bişey yok Calbert ben iyiym.

Evet şişe çevirmece vakti. Adina şişeyi çevirir ve ne hikmetse şişe benle Ashleye gelir. O soruyo tabiki.

Ashley- Heh valla tam istediğim.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki İntihar DürtüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin