CİLT

21 1 0
                                    

Arkadaşlar ben sıralama olarak en önemliden en önemsize doğru gidiyorum umarım yanlış değildir. Yorumlarınıza açığım öpüldünüz

_______________________________________

YÜZÜNÜZ:
Evet en önemlilerden biride cilt. Arkadaşlar ilk önce öyle birinden duyduğunuz yüz bakım kremlerini almıyorsunuz. Yaptırmanız gereken en önemli şeylerden biri cilt hastanesine gidip cilt tipinizi öğrenin. Bunu yapmadan hiçbir şey kullanmayın. Eğer gidemezseniz kozmetikçilerden de öğrenebilirsiniz.

Eğer küçükseniz ve ergenlikteyseniz. Size cilt bakım kremi önermiyorum. Zararlı ve hoş değil. Ne kadar da moda olsa cilt bakım kremlerinin doğal olmayanı gözeneklerinizi açar. Bunun anlamı siyah noktalara davetiye çıkarmaktır. Açılan gözeneğin kapatılması zordur.

Yani alırken bir doktora baş vurabilirsiniz. Eczanelerde size yardımcı olacaktır. Sakın beni yanlış anlamayın kullanamazsınız demiyorum ya doktor yardımıyla yapın yada hiç yapmayın.

ELLERİNİZ:
Arkadaşlar önümüz kış ellerimizin savunmasız olduğu bir dönem. Ellerinize muhakkak nemlendirici krem alın ve düzenli bir şekilde sürün. Ellerinize zarar vermemeye özen gösterin ( kesmeyin, ezmeyin onun gibi şeyler )

Ellerinizi sıcak tutun. Ellerinizi yıkarken sıcak su kullanabilirsiniz. Bir yere giderken muhakkak ıslak mendil bulundurun yanınızda. Malum her yere dokunuyoruz mikroplar ellerimize hücum ediyor temizlik şart.

AYAKLARINIZ:
Evet ayaklarınız da elleriniz gibi değerli. Ayak bakımınızı ihmal etmeyin.

Öncelikle ayağınızı soğuktan koruyun. Ellerinize sürdüğünüz kremin aynısını ayağınıza da sürebilirsiniz. Pis yerlere çıplak ayak basmayın. Eviniz daima toplu ve temiz olsun.

Vücut sağlığı için çevre temizliği önemli bir etken. Eğer ayağınız çatlıyorsa doktora veya eczaneye başvurun. En olmadı büyükçe bir kaseye ılık su koyun ayaklarınızı da içine koyun. 10 dk felan bekletip çıkarın bunu haftada iki kez belirli günlerde yaptığınız zaman ayaklarınıza iyi gelecektir.

NOT: bildiginiz gül suları cilde çok iyi gelmektedir. Gül suyunu sabah kalkarken ve gece yatarken kullanın farkı göreceksiniz.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin