TEMİZLİK

11 1 0
                                    

Sevgili ve değerli okuyucularım hepinizi sevdiğimi bilin ama bu sıralar yazamayabilirim üzülmeyin bir yazışta anca bir bölüm olur. :(

_______________________________________

Evett gel gelelim temizlik konusuna bu bölümde hem beden hem de çevre temizliliğini konu alacağım. Okurken iyi eğlenceler.

Önceki bölümlerde yazdığım gibi bakımlı olmak için çevre şartları da önemlidir. Çevremiz ne kadar temiz olursa o kadar iyi olur.

İlk önce odamızdan başlayalım. Lütfen artık çocuk olmadığınızı bilin evet eskiden annen yapardı ama şimdi sen yapmalısın. Hem eğlenceli bir müzik açıp odayı temizlemeye koyulun. Hem Anneniz neyinizi nereye koyacağını bilmez siz kendi düzeninizi yapın.

Odayı toplarken bir tavsiye ilk önce camı açın. Sonra temizliğe başlayın.
Düzenli ve tertipli olun. Dersleri ihmal etmemek için bir raflı dolabınızın olması gerekiyor.

ODANIZDA BULUNDURMANIZ GEREKEN EŞYALAR;

_ yatak
_ raflı dolap
_ normal kıyafet dolabı
_ güzellik masası ( aynalı felan varya o güzellik malzemelerini koymak için )
_ koltuk ( 1 tane olsa yeter )
_ kirliler sepeti
_ çalışma masası
_ notlarınızı yapıştırmak için pano
_ askılık

Simdilik aklıma bunlar geldi. Bunlar odanizda varsa harika demektir.

İkinci olarak da beden temizliği. Bu temizlikte önceden öğrendiğim bir bilgiyi paylaşacağım.

Banyoya girmeden önce bir bardak su için kanser riskini azaltıyor. Banyoya girince istediginiz bir vücut losyonu kullanın tabii doğal olmak şartıyla. Vücudunuza sürün ve ellerinizle köpüklü yerleri ovuşturun. Bu mikropların atımı için önemli. Banyodan çıktıktan sonra ise 1 bardak su için bu da tansiyon için iyi gelir.

Not: kesinlikle göbek deliği ve kulak içini yıkadığınızdan emin olun. -_-

Kulağınıza kesinlikle sert cisim sokmayın teknoloji gelişti eczanelerden yardım alın kulak pisliği için ( kalem, igne vb. Gibi seyler sokmayın.)

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin