ⓡⓞⓛⓔⓟⓛⓐⓨ ⓡⓤⓛⓔⓢ
Just a tiny list of some rules I,Ember, have for you if you want to RP with one of my babies.
============================================================================
🔥ρℓєαѕє вє αт ℓєαѕт α ℓιттℓє ∂єѕςяιρтινє ιи тнє яσℓє ρℓαу? ι נυѕт ςαи'т ∂σ νєяу мυςн ωιтн σиє ѕєитєиςє σя ѕσмєтнιиg.
🔥яσℓєρℓαу ιи ραяαgяαρн fσям. тнαт ωнσℓє *ιиѕєят αςтισи нєяє* тнιиg ιѕ נυѕт-- υgн иσ. єω. ι мєαи, ιт'ѕ fιиє ιf ιт'ѕ נυѕт вєтωєєи тнє α∂мιиѕ, вυт ιт'ѕ иσт αℓℓσωє∂ ιи тнє αςтυαℓ яσℓєρℓαу.
🔥тяу тσ υѕє gσσ∂ gяαммαя, ρυиςтυαтισи, αи∂ αℓℓ тнαт fυи ѕтυff. ѕℓιρ υρѕ ι ςαи υи∂єяѕтαи∂, נυѕт ∂σи'т вє αℓℓ ιℓℓιтєяαтє αℓℓ тнє тιмє.
🔥3я∂ ρєяѕσи ρℓєαѕє. ι נυѕт яєαℓℓу ∂σи'т ℓιкє 1ѕт σя αиутнιиg.
🔥ιf уσυ αѕк тσ яσℓєρℓαу, уσυ ѕтαят. ιт'ѕ σиℓу fαιя, ∂σи'т уσυ тнιик?
🔥∂σи'т gσ∂ мσ∂. уσυ'яє ςнαяαςтєя ιѕи'т ιиνιиςιвℓє נυѕт ℓιкє мιиє ιѕи'т. ιf fσя ѕσмє яєαѕσи ιи тнє яρ тнєу gєт нυят, тнєу ѕнσυℓ∂и'т вє нєαℓє∂ ѕєςσи∂ѕ ℓαтєя υиℓєѕѕ ιт'ѕ α ѕυρєяиαтυяαℓ яσℓєρℓαу αи∂ тнє ςнαяαςтєя gєтѕ нєαℓє∂ σя ѕσмєтнιиg.
🔥ѕмυт ιѕ fιиє ωιтн мє. ιт'ѕ υρ тσ уσυ. ι ωιℓℓ α∂мιт ι ℓιкє ѕмυт, вυт иσт єνєяуσтнєя мιиυтє
🔥ѕωєαяιиg ιѕ fιиє ωιтн мє. ι ѕωєαя α ℓσт αѕ α ρєяѕσи ѕσ му ςнαяαςтєяѕ мσѕт ℓιкєℓу ωιℓℓ ѕωєαя fяσм тιмє тσ тιмє αℓѕσ. נυѕт ∂σи'т ∂яσρ тнє f-ωσя∂ єνєяу σтнєя ѕєитєиςє.
🔥иσ ιиѕтαит яσмαиςєѕ. яєℓαтισиѕнιρѕ тαкє тιмє.
🔥ι ℓσνє яσмαиςє αи∂ αℓℓ, тяυѕт мє, вυт му ςнαяαςтєяѕ иєє∂ иσямαℓ fяιєи∂ѕ тσσ.
🔥ρℓєαѕє υѕє ραяєитнєѕєѕ ωнєи тαℓкιиg συтѕι∂є тнє яσℓєρℓαу тσ тнє α∂мιи
🔥ι ρяєfєя тнαт ωє яσℓєρℓαу ιи ρм
🔥нανє fυи~