Arkadaşlar DIY bölümü olarak yazacağım bundan sonraki bölümleri bu arada bu kitaba daha önce kimse yorum atmamış ilk olmak ister misiniz?
_______________________________________
Evet arkadaşlar bugün cilt 2 yapıyorum. Elimden geldiğince uzun bölüm olucak.
Kızlar cildinizin tipini artık bildiğinizi umuyorum ve ona göre yazıyorum. Eğer bilmiyorsanız direk öğrenin. Arkadaşlar cilt için doğa bize bol bol ilaç sunuyor. Bunlardan birçok seçenek var ama bazılarını yazacağım.
Limon, bal, salatalık maskesi.. Vb. hayatımızı kurtaran etkenler.
Limonun kullanımı= bir parça limonu alın ve yüzünüze sürün. Yüzünüzü yakacaktır. 10 dk beklettikten sonra yüzünüzü ılık suyla yıkayın. Bunu düzenli olarak yapın.
Balın kullanımı= balı yüzünüze sürün ve yüzünüze maske yapın. 20 dk beklettikten sonra yüzünüzü yıkayın. (15 dakika da olabilir) bunu da düzenli uygularsanız yüzünüzdeki farkı göreceksiniz.
Salatalık maskesinin kullanımı= bir kaseye yoğurt koyun ve icine salatalık rendeleyin. Karışımı yüzünüze sürün 35-40 dk bekleyin. Yüzünüzü yıkayın.
Not: kötü kokabilir yikanmadan önce yapmanızı öneririm.Sade yoğurt kullanımı= yüzünüze yoğurdu sürün ve kuruyana kadar bekleyin. Yüzünüzdeki yoğurdu peçete yardımıyla temizleyin. Sonra ılık suyla yüzünüzü yıkayın.
Kızlar sadece yüzünüze bir şeyler sürmek yetmez. Artık dengeli beslenin. "Ne yerseniz o olursunuz" lafı boşuna denmemiş. Abur-cubur yerseniz sivilceli bir cilt, sebze-meyve ve sağlıklı yiyecekler yerseniz guzel bir cilt... Seçim sizin hangisini istiyorsanız o olmaya çalışın.
Inanın sağlıklı güzel bir vücut, zayıf fit bir beden, güzel yüz, mutlu bir siz.. Hayal kurun ve hayalinizi gerçekleştirin. Unutmayın dünyaya bir kere geliyoruz. Sağlıklı yaşamaya özen gösterin. Inanmak başarının yarısıdır. Siz ne kadar mutlu olursanız çevrenizde sizin kadar mutlu olur.
Eğer sevecek bir çevreniz yoksa beni düşünün ben sizi tanimasam bile sizi sevecegim. Sizin mutlu oluşunuza ben de katılacağım ve değer vereceğim. Bunu yorum atarakta söyleyebilirsiniz sizinle yakından ilgilenirim. Sorunlarınızı çözmede yardım ederim.
Kızlar ister inanın ister inanmayın ama iş psikolojide başlıyor. Kendinizle barışık olun. Sivilce ve kilolardan nefret etmeyin. Psikolojik olarak güzelim diyin kendinize. Aynanın karşısına geçip iltifat edin kendinize. Bedeninizle barışık olun bu kural çok önemli. Güzel güzel kilolarınızdan ancak bu şekilde kurtulabilirsiniz.
Ayrıca diğer bölümde de dediğim gibi gül suyunu muhakkak kullanın. Artık sizde alışkanlık haline gelsin.
Dışarı çıkınca cildinize güneş kremi sürün bu işe yarıyor. Her gece yatmadan önce yüzünüzü yıkayın.
Sorularınız varsa yorum atın. Beğenmeyi unutmayın
_______________________________________
Seviliyorsunuz...
Şüheda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Tavsiyeler
NonfiksiKızlarr sizin için yazdığım bu kitapta harika tavsiyeler var. Düzenli ve planlı yaparsanız istediğiniz görüntüye ulaşabilirsiniz. Sizin için yaptığım araştırmalar ve edindiğim bilgileri bu kitapta paylaşacağım. İçeriğinde DIY, MODA, GÜZELLİK, BESLEN...