BU ÇOCUKLAR BİZİM OLMALI

130 12 7
                                    

Medya hikayedeki lee min ho ve kim hyunk junk
Kai boğazını temizleyerek ilgiyi üstüne çekti herkes ona bakınca da gayet tatlı bir şekilde yarın okul olduğunu biliyorsunuz ve bizim ünüversiteye geçtiğimizin de farkındasınızdır umarım. Burda da kız bulamazsanız bu dünyadan sap gelip sap gidicem :D bunun üstüne bütün çete gülmeye başladı. park shin hye "tamam bakarız ama bir şartım var." bu sefer herkes park shin'e döndü. park shin devam etti "kızı ben seçicem" bunun üstüne kai kurban bayramında kesilceğini anlamış kuzu gibi boynunu bükerek kaderine razı geldi :D (beyin gülerek uzaklaşır :D) saate bakıp saatin 20:30 olduğunu görünce bütün çete evlerine dağıldı.
OKUL GÜNÜ
(park shin hye azından)
sabah erkenden çalan çalar saate bir küfür savurup yan tarafımdaki yatakta yatan jung so min'e baktım o mu yorgana sarılmış yoksa yorgan mı ona anlamadığım canım kardeşimin başından aşağı bocalama bir sürahi suyu dökerek uyandırdım. bir hışımla kalkan jung so min bana sinirle baktı ve bağırmaya başladı ben gene halının desenlerini izliyorum tabi :D bağırması kesilince sıra ile duşa girip çıktık . bir de kıyafet seçecektik tabi :( ben altıma siyah şort üstüne oduncu kırmızı gömlek giyinip kırmızı konverslerimi giyindim. canım kardeşim ise daha tatlı gözükmek için siyah etek toz pembe badi giyindi ve eteğinin içine badisini sokarak gri etekle aynı boyda hırkasını giyindi. toz pembe konverslerini giyindi ve gerçekten de tatlı olmuştu.
arabımmıza binip müziği son ses açtık camları da açıp bağıra bağıra şarkı söyledik gerçekten eğlenceliydi okula sonunda vardığımızda arabadan indik iner inmez ikizimle aynanda iki çocuk gözümüze kestirdik . onlar da ikiz galiba kendileri olmasa da ruhları bizim çetedeki kainin benim ruh ikizim aynı zamanda ruh öküzüm olduğu gibi hareketleri birbirlerine benziyordu ve görünüşe göre çok iyi anlaşıyorlardı.daha da yakınlarına gittik ben uzun olana bakıyordum çok tatlıydı boncuk boncuk bakan gözleri içinde kaybolmuştum o kadar kişiyle çıkmıştım ama hiç böyle hissetmemiştim gerçekten hissetmemiştim. kardeşim de galiba öbürüne tutuldu öbürü de çok tatlıydı aralarında bir 10 cm vardır ama benimkisi 1.90 kardeşiminkisi 1.80 civarlarındadır. bu çocuklar bizim olmalıydı kesinlikle bizimdiler .
merhaba arkadaşlar biraz kısa bir bölüm oldu biliyorum ama biraz rahatsızım ve kafamı toparlayamıyorum . şimdiden özür dilerim. bu kitap benim ilk kitabım ve gerçekten heyecanlayım. eğer yanlışlarım olursa desteklerinizi bekliyorum bana yardım etmenizi diliyorum. görüşmek üzere :))

KÖTÜ   İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin