1 hafta sonra
Jongin 1 haftadır yoğun bakımda yatıyordu. Soo'nun babasından yediği darbeler ciğerlerini kötü yapmıştı. Jongin yine orada yatarken soo odaya girdi ve jongin'in elinden tuttu.
Soo jonginin uyanması için birkaç söz söylerken jonginin yanındaki makinedan sesler gelmeye başladı. Soo ne yapacağını bilmiyordu. Birden kapı açıldı. iki hemşire ve doktor geldi. Hemşirelerden birisi soo'yu dışarı çıkardı. Soo hemen cam tarafına geçip içeriyi izlemeye başladı. Doktor jonginin göğsüne bir şeyler yapıyordu. Soo'nun gözünden yaşlar süzülmeye başladı.
"J.Jongin.. Beni bırakma"
Soo yere çöktü dizlerini kendine çekti ve ağlamaya devam etti.
Doktor odadan çıkıp soo'nun yanına geldi.
"Bay Soo" dedi. Soo kafasını kaldırıp sulu gözlerle doktora baktı.
"J.Jongin yaşayacak dimi?"
"Şuanlık beklemekteyiz. Elimizden geleni yaptık. Şu 24 saati atlatırsa kurtulur. Ama yine de herşeye kendinizi hazırlayın"
Doktor'un söyledikleri soo'nun kulağında tekrarlanıyordu.
"Herşeye kendinizi hazırlayın.."
****
Soo deniz kenarında gezerken birden telefonu çaldı. Baktığında hastaneden aradıklarını gördü. "Efendim" dedi sakin bir sesle. Telefondaki kız "Hemen hastaneye gelmeniz gerekiyor." deyince soo ne olduğunu sormadan telefonu kapatıp hastaneye gitti.
Hastanede bir hareketlilik vardı. Soo hemen doktorun odasına gitti. Oda da Baek, Lay, Xiumin ve chen vardı. Soo baek'e 'ne oldu?' der gibisinden bakış attı ama baek hiçbirşey söylemedi.
"Bay soo oturun şöyle" dedi doktor sandalye yi göstererek. Soo oturduktan sonra doktor konuşmaya başladı.
"Biliyorsunuz..Jongin-"
Soo birden ayağa kalktı ve doktor'un sözünü böldü.
"Jongine ne oldu?" diye bağırdı. Soo'nun bağırması üzerine lay ağlamay başladı. Chen soo'nun yanına geldi ve "sakin ol soo" dedi. Soo tekrar aynı soruyu sordu.
"Jongine ne oldu?"
Baek birden ayağı kalktı ve soo2nun karşısına geçip bağırmaya başladı.
"Öldü tamam mı öldü!! Senin lanet olası baban yüzünden jongini kaybettik"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ #kaisoo#
FanfictionX - Çok güzel gülüyorsun? Kyungsoo - Sende kimsin? X - Sana çok yakın olan birisi ;)