Hoofdstuk 4.

16 1 0
                                    

Als de joints doorgegeven worden ruik ik de sterke wietgeur bij Nathan wegkomen.

'Geef mij ook maar,' zeg ik en neem een hijs. Ik glimlach even en hoest dan.

'Ah jongens niet zo lachen dat hebben we allemaal gehad..' verdedigen Luna en Kate me.

'Best lekker,' zeg ik en neem nog een hijs. Deze gaat al veel beter dan de eerste. Na een korte tijd staat de hele ruimte blauw van de rook. We lachen veel en nemen nog een joint.

Ik zie Nathan naar me kijken en kijk even ondeugend in zijn ogen. 'Je bent high babe,' zegt hij lachend. Ik knik en trek een raar gezicht. Ik voel zijn lippen op de mijne en zoen met hem mee.

'Think so' zeg ik even later lachend terug.

'Yoo, Nath&Nath het is hier geen zoen partij hoor' hoor ik en lach even.

'Waarom is dit spul zo lekker..' zeg ik lachend als ik nog een hijs neem van een joint.

Ik zie Nathan naar me kijken. 'We gaan' zegt hij abrupt. 'Nee Nathan kom o..' 'Nee. Het is leuk geweest nu' Ik voel dat hij me aan mijn arm mee trekt naar buiten.

'Stop nou!' roep ik en trek mijn arm los.

'Jeez Nathalie doe eens rustig ik mishandel je niet' Toch pakt hij mijn arm weer en trekt me mee.

Ik loop mee naar zijn huis en ga nukkig op de bang zitten.

'Je blijft hier maar tot je weer nuchter bent' hoor ik Nathan zeggen. Ik sta op en loop naar hem toe.

'Ik ben je vriendin en niet je hond. Later he' Ik loop zo de deur uit. Ik hoor Nathan nog achter me aan roepen maar ik vertik het om terug te gaan.

Ik loop naar huis.

Trouble Trouble Trouble..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu