;
Bay Clarkson'un sert sesi ile düşüncelerimden sıyrılarak bütün dikkatimi ona verdim.3 Yıldır bu şirkette çalışıyordum.Aslında bakarsanız şirket denilemezdi. İşinde iyi olanların toplandıkları bir bina idi.Her katında birbirinden zengin ve korkutucu adamlar vardı.Ama en çok korktukları kişi,Jeremy Bieber'dı.Daha doğrusu oğlu ve Jeremy Bieber.Oğlu pek uğramasa da bir çok işte parmağı vardı.Tıpkı,görünmez hayalet gibiydi,korkutucu ve gizemli.Kafamı iki tarafa sallayıp bütün dikkatimi yine ve yine Bay Clarkson'a verdim
" Evet Allison,şimdi beni dikkatlice dinlemeni istiyorum."
Dedikten sonra kafamı yukarı aşağıya sallayarak,onu dinleyeceğimi belirttim.
" Sana çok yüklendiğimizi biliyoruz ama bu görevde bize senden başka kimse yardım edemez."
Dediğinde meraklı gözlerimi tekrar üzerine diktim.
" Görev nedir Bay Clarkson? "
" Allison,bir süre senin New York'ta kalman gerekiyor.Ve orada uyuşturucu satıcılığıyla ün yapmış olan Brad Sley'i yakalamanı,bir nevi oyuna getirmeni istiyoruz. "
Dediklerini tam olarak anlamasamda kafa salladım.
" Peki,Bay Clarkson kaç ay veya gün New York'ta yaşamam gerekecek?"
" Muhtemelen 4-5 ay."
Dediğinde yuvalarından fırlamak üzere olan gözlerimi gözlerine diktim.
" Biliyorsunuz,Bay Clarkson benim burada bir ailem ve hayatım var.Onları nasıl bırakırım?"
" Kusura bakma ama Allison bazen iş aileden önce gelebilir."
Dediğinde verdiği mesajı anlamıştım,bu göreve kesinlikle katılmam gerekiyordu.
" Ve Allison görevde tek olmayacaksın."
" Başka kim olacak,onunla birlikte mi gerçekleştireceğim bu oyunu?"
" Evet Allison,Onunla birlikte sevgili gibi davranarak,üne kavuşacaksınız,ve Brad Sley'i yakalacaksınız?"
" Pekala Bay Clarkson,görev arkadaşım kim? "
" Justin,Justin Bieber "
**
Selam yine ben
Kurgu buldum yazdım
canım kendim
ııufjyhvböjnçö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rule ;; Bieber
ChickLit" Ben oyunu kurallarıma göre oynarım Bieber,kurallarına göre değil. "