Okulumun ilk günü ben okulun bahçesinde bekliyorum. Kimseyle konuşmuyorum . Fakat biraz farklı giyindiğim için herkes bana bakıyor. Daha önce İstanbul/Kadıköyde ve Almanya/Berlin'de böyle tepki görmemiştim. Herkes bana bakıyor kendimi okulun lady gagası zannediyordum. Telefon numaramı isteyenlere gereksiz bir çaba içinde olduklarını söylüyordum. Onlar ise ısrarlarına devam ediyordu. En son bahçede içeriye sarışın mavi gözlü havalı bir bad boy ( kötü çocuk) tarzında biri girdi. İlk önce tüm bahçe onu izliyordu. Bir grup kız laf attılar. Çocuk ise takamadı bile. Benim yanıma gelip yeniyiz galiba dedi. Bende kafa salladım. Bana telefon numarasını verdi. Bende ona verdim. Aynı sınıftaydık ve Yanyana oturuyorduk bu benim için bir avantaj bir yandan da dezavantajdı.ilk gün olduğu için hocalarla tanıştık ve okul bitti. Bana acelen varmı diye sordu daha adını bilmiyordum bile. Ben yağız dedi. Bende Eda dedim . Aslında tam iyi bir sevgili olabilirdik fakat ondan hoşlandığımı belli etmiyordum. Çıkıştıra yarın görüşürüz dedik ve ben otobüs durağına gitmiştim otobüsü beklerken yağız la aynı otobüse bindik oda Kadıköy'de oturuyormuş . Ama ben yukarda o aşağıdaki binada oturuyordu. Ve evine varana kadar biliyordum . Bunu diğer kızlara karşı koz olarak kullanabilirdim. Artık evimize gitmemiz gerekiyordu . Evimdeydim artık ve yarını sabırsızlıkla bekliyorum...
İnstagram / x_quitly_x
Wp/ 05389717876