Alex se posadila a začla nám to vše říkat .
Teda potom co Mára udělal svoje . Naklonil se kní něco jí pošeptal a dal ji pusu na čelo a pak na každé líčko pak zněj vylezlo ..."Řekni nám co se stalo "
******************
" no tak jak jsme se rozločily tak holky šly domů a ja šla na volejbal , no ale kamoš mi řekl že dneska volejbal není , tak jsme se vydala k Andy .
Volala jsme ji že zachvilku dojdu a jak to Andy položila prochazela jsme parkem a čekal na přechodu až mi naskočí zelena .
Ale v tu chvily se z poza horu vyřitilo auto a pak už jsi jen pamatuji jak jsme slyšla hokani sanitky a viděla modre nebe .*******************
Byla jsem tak vyděšena že jsme nedokázala nic řict.
Julča se opírala o Joeyiho , Amanda o Jimmyho a Matty skočil pro vodu Alex . Koukla jsme na Máru a tekli mu slzy .
Položila jsme mubruku na rameno .
Alex se bavila s Jimmym a Matty mezi ti došle s vodou .
Alex se chtěla napít ale najednou byla sklenice na zemy a Alex se svíjela v křečich a z nosu ji tekla krev .Mára se rozbrčel ješte vic a Jimmy se leknul .
Přiběhnul doktor a řekl nám ať jdem počkat na chotbu .
Šly jsme tedy na chodbu ale ja jsem se bala a určitě i ostatní .Najednou jsme slyšely hlasyte zařvání ....
"Máro!!!!!!!!"
Mára se zvesnul ašel za ní .Julča to nedal a ondlela tak ji vzal do náruči , Amanda s Jimmym seděly jak zabiti a Matty chodil pořád sem a tam a ja sním .
Pochvily Mára vyšel a podíval se na nás se slzami v očich ." je v pořadku "
"Vazne "
"Jo mužeme jit zani ".
První šel Joeyi s Julčou v naručich.
Potom jsem šla ja a Matty pote ostatní." co se stalo Julči "
"Nic jen ondlela "
"Aha dobre "
Mára si přisednul k Alex a mi ostatni také.
Byla to strašná noc ale nakonec mohla jít zitra už domů tak jsme zůstaly přes noc sní.Doufam ze se vam tahle kapitola libila .
Ps : nahore a obrazku jsem ja jako Alex a Mara tady v te kapotile jsme hraly hlavni role .
A at to pochopite pisu ten pribeh pro kamradku a pisu ho z jejiho pohledu a ja jsme Alex ale pisi jako Andy . Pekne cteni zbilich casti . Ps : zas se omlovam za chybi . :*
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...