Πρώτα Βήματα

64 5 0
                                    

       Να πω την αλήθεια, ντρέπομαι να τον πλησίασω αλλά και αυτός με κοιτάζει επίμονα ! Αχ ! Θεέ μου ! Τι να κάνω ?

       Τότε ή Hope με ξαναβγαζει από τις σκέψεις μου !

"_Λυδία, μην κάθεσαι μόνη σου στο τραπέζι, κάρφωνεσε κιόλας ! Έλα να χορεψουμε !

_Τι λες παιδί μου ? Πας καλά ?! Με κοίτα, δεν μπορώ, ντρέπομαι !

_Λυδία, σταματά να κάνεις σαν μωρό και σήκω να χορεψουμε !

_Οκ ! Πάμε να τους δείξουμε ποιες είμαστε !!"

       Αφού σηκώθηκαμε και χορευαμε, ο Måns και τα υπόλοιπα παιδιά, μας κοιτούσαν !

       Εκείνη την ώρα, ο Måns με τον Alexander, σηκώθηκαν και μας πλησίασαν !

       Τότε ο Måns με τράβηξε και αρχίσαμε να χορευουμε !

       Χορευαμε για κάνα μισάωρο μετά κάθισαμε, αλλά στο δικό τους τραπέζι.

"_Εντάξει, μπορώ να ξαναπώ, αν και πρώτη φορά θα το ακούσεις; οτι εισαι Θεός ! Είσαι πολύ ταλαντούχος !

_ Έχω πάρα πολλά ταλέντα ! Επίσης, κάπου αλλού είμαι πολύ καλός, και αν θες μπορείς να μάθεις !

_Ναι !! θέλω ! Υια πες !"

       Εκείνη την στιγμή, με πλησιάζει και μου λέει να τον ακολουθήσω !
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο του και μετά απο 15 λεπτά φτάσαμε στο ξενοδοχείο όπου έμενε !
      
       Μπήκαμε μέσα αλλά σαν ζευγάρι, εδώ, μπορώ να πω, ένιωσα περίεργα, αλλά μου άρεσε !

"_Λοιπόν, πάμε επάνω !"

       Φτάσαμε στο δωμάτιο και με το που κλείνει την πόρτα με αρπάζει !
Μετά, όλοι ξέρουμε τι έγινε !

*********************************

       Όταν μπήκαν τα παιδιά, η Λυδία δραπικε πάρα πολύ. Τότε τεις συμβούλεψα να μιν κάθετε μόνη της, διότι, κάρφωνετε στα παιδιά, και ηδικα στον Måns. Τεις πρότεινα να πάμε να χορεψουμε λιγάκι, με το ζόρι.

       Ενώ χορεύαμε, ήρθαν και μας πλησίασαν τα παιδιά, ο Måns πήρε την Λυδία και άρχισαν να χορεύουν.
Οπος ήθελα να τους αφήσω λίγο μόνοι, πήγαμε πιο πέρα με τον Alexander και αρχίσαμε να μιλάμε για διάφορα θέματα.
       Έτσι τον έμαθα λιγάκι. Μου άρεσε να μιλάω μαζί του, και γενικός, μου άρεσε η συντροφιά του. Ένοιωθα καλά μαζί του.

       Εδώ είδα την Λυδία που γελούσε με τον Måns και εν το μεταξύ, Σηκώθηκαν, και έφυγαν...
Εγώ, έμεινα με τον Alexander. Πήγαμε να κάτσουμε με τον Marcus, τον Peter και τον Efraim. Παράγγειλαμε ποτά, και μιλούσαμε όλοι μαζί.

       Στεις 1 το πρωί, έφυγαν τα παιδιά και έμεινα με τον Alexander.
Τότε μου πρότεινε να πάμε στο ξενοδοχείο του αν ήθελα.
Και έτσι φύγαμε.

       Όταν φτάσαμε, ανέβηκαμε στο δωμάτιο του. Έκλεισε την πορτα και πήγαμε να χαλαρώσουμε στον καναπέ που είχε.
      
       Το δωμάτιο ήταν πολύ όμορφο.
       Τότε μου ρώτησε αν ήθελα κάτι να πιο. Του είπα όχι, ότι είμουν μια χαρά και τον ευχαριστήσα. Μου είπε εντάξει και μου ζήτησε να τον σιγχωρεσω λιγάκι γιατί ήθελε να πάει να κάνει ένα ντους. Του είπα να πάει και να μην ανησυχεί. Κι έτσι έμεινα μόνη μου...

Next ??

ΕΡΩΤΕΣ ΜΠΕΛΑΣOù les histoires vivent. Découvrez maintenant