Final

236 14 7
                                    

You Are My Only ACE (ONE SHOT)
OC & Taemin

Japan ၿမိဳ ့၏ ၿမဴ ႏွင္းမ်ား တစ္ဖဲြဖဲြက်ေနေသာ ေဆာင္းရာသီတစ္ခုတြင္......
လွလွ ပပဝတ္ဆင္ထားေသာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္...တံခါးေရွ ့မွာ အၿပံဳးတစ္ခုကိုၿပင္ဆင္ရင္း.....

'' ေဒါက္...ေဒါက္....ေဒါက္.....''

'' ဟယ္....သမီး....အေမတို ့ဆီကို လာလည္ တယ္ေပါ့.... ''

အေမ့ရဲ့ စကားကိုၿပန္မေၿဖနိုင္ဘဲ.... သူမအေမ့ကိုတင္းက်ပ္စြာ ေထြးေပြ ့လိုက္တယ္

သူမ အေမ့ကို အရမ္းလြမ္းေနခဲ့တာ..... ဂ်ပန္နိုင္ငံ တစ္နိုင္ငံ ထဲ ေနေပမယ္ ့ ၿမိဳ ့ခ်င္းမ တူတဲ့ အတြက္ အေမ့ဆီကိုလာဖို ့အခ်ိန္​ေတြျကာ ခဲ့တယ္
၂ ႏွစ္ေလာက္ မေတြ ့ရတာၾကာၿပီၿဖစ္တဲ့
အေမဆီကို လာလည္တာ ဒါ ပထမဆံုးမို ့လို ့ထင္တယ္...
သူမရင္ထဲ လစ္ဟာေနေသာ အရာတစ္ခု.. ၿပည့္စံုလာသလိုခံစားလိုက္ရသည္.....

'' JunHee...သမီးတစ္ေယာက္တည္းလား.... Taemin ေရာ? ''
'' အမ္... ''
JunHee သူ ့အေမကိုဘာၿပန္ေၿပာရမွန္း မသိေခ်.........

'' ထံုးစံအတိုင္း သူ ့Schedule ေတြနဲ႔ ့အလုပ္ရွုပ္ေနၿပန္ပလား.... သမီးရယ္....'' သူ ့ပါး​ေလးကိုကိုင္ၿပီး ေမးလိုက္သည္.....

'' အာ...မဟုတ္ပါဘူး....သူကခု Korea မွာမို့လို့ သမီးနဲ ့တူတူ မလာနိုင္တာပါ.....သူက အေမတို ့ကို အၿမဲတမ္းသတိရပါတယ္......သူက သမီးနဲ ့တူတူသြားမယ္ေၿပာထားတာ...
ဒါမယ့္ သမီးက အေမတို ့ကိုလြမ္းလို ့မေနနိုင္ေတာ့လို ့လာခဲ့တာ..... ''

JunHee ေၿပာသာေၿပာလိုက္ရတယ္....သူ ့ရင္ထဲမွာလဲ ရာသီဥတုက သိပ္အေကာင္း ခ်ည္း မဟုတ္......

JunHee လဲထံုးစံ အတိုင္း Taemin ကို အၿပစ္မၿမင္ေအာင္ ကာကြယ္ၿပီး ေၿပာေပး ေန သည္ကိုသူ ့အေမကရိပ္မိေသာေၾကာင့္ Taemin အေၾကာင္းဆက္မေမးေတာ့ဘဲ သူ့့သမီးကို အိမ္ေရွ ့ခန္းထဲ ေခၚသြားေတာ့ေလသည္......

အမွန္ဆို taemin က ဒီေန ့JunHee နဲ ့အတူတူရွိသင့္တာ....... ဒီေန ့က သူတို ့နွစ္ေယာက္အတြက္ အေရးၾကီးဆံုးေန႔ ့ဆိုလဲမွန္တယ္.........

ဒါမယ့္....သူက ဂ်ပန္မွာ ဆို Taemin က Korea မွာ......
Taemin သူ ့အနားမွာ ေနေပးလို ့မရသလို သူ ကလဲ Taemin ေနာက္ကိုတေကာက္ေကာက္ လိုက္မေနႏိုင္ဘူးေပါ့......
အဆိုေတာ္ နဲ ့စာေရးဆရာမ ဘဝဆိုေတာ့လဲ ကံေစရာေပါ့ေလ........

You Are My Only ACE [One shot]Where stories live. Discover now