**************** ❤❤❤❤❤***********
Nihayet gelebilmiştim , daejungun
odasına çıktım kapıyı tıklattım.
Ses gelmedi iki kere tıklattım ses gelmedi en sonunda kapıyı açtım. Daejung hem içki içiyor hemde ağlıyordu" daejung ben geldim" .
" Oo kimler gelmiş Tuana hanım öğrenebildinmi sır felan ".
öğrenebildiğim herşeyi anlattım başımızdan geçenleri ama öpüştüğümüzü anlatmadım.
Şimdi neden düşman olduklarını bilmeme rağmen daejungun ağzındandan duymak istediğim için soracaktım ." dae jung neden marka düşmansın".
dae jung yanıma gelip boğazımdan sıkmaya başladı aman allahım nefes alamıyorum napıyor bu .
" neden öğrenmek istiyosun yoksa aşık mı oldun yapmak istemiyor musun ama yapmak zorundasın güzellik yoksa seni kendi ellerimle öldürürüm anladınmı beni!!"
Başımı onaylar anlamda salladım. Sonunda elini boğazımdan çekmişti nefes nefese kalmıştım bu adam cidden tehlikeliydi .
Bana not kağıdı uzattı elime aldığımda adres yazıyordu ." Bu barın adresi buraya gitçeksin hadi şimdi git" .
vakit kaybetmeden çıktım.
Dışarıya kendimi zor attım zor nefes alıyordum.
manyak herif telefonumun ekranına baktığımda yüzüm ve boğazım kıpkırmızıydı.**************** ********* *********
" Black bar "
daejungun dediği bar burası olmalı. İyide ben jb hiç görmedim nasıl biri.
Telefonuma mesaj gelmişti.
baktığımda daejung fotoğraf yollamış.
Jb herhalde buydu daha fazla beklemeyip bara girdim .
Girer girmez burnumu kapattım ter kokusu, sigara , alkol kokusu birleşmiş ortaya değişik bir koku yayılmış ve bu koku insanın midesini bulandırcak türdeydi.
Çok durmayıp burnumu tutarak barmen masasın önündeki bar sandalyelerinden birine oturdum .Of şimdi bu çocuğu nerede bulacaktım ben .
" bir bira ver bardağa koyma şişeyle ver " ." efendim ağır gelmezmi hergün böyle içiyosunuz " .
" lan ben sana sorgula dedimmi " .
Gelen yumruk sesinden sonra kafamı yanımdaki deminden beri konuşan kişiye çevirdim bu oydu jb .
" tamam efendim hemen veriyorum"
Barmen çocuğun burnu kanıyordu yazık olmuştu .
Aslında barmen haklıydı hergün böyle içiyorsa bişey olabilirdi .Ben jb 'ye bakarken barmen çocuğun sesiyle kafamı çevirdim .
" siz ne istersiniz " .
Aslında bişey istemiyordum içki içicek değildim ya iğrenç .
" ben bir su alayım " .
Bu cümlemden sonra barmen ve jb garip garip bakmaya başladılar ne yani altı üstü su istedik .
Jb sırıtıp konuşmaya başladı ." sen buraya su içmek için mi geldin evinde su yokmuydu " .
Jb 'nin bu dediğine barmen çocuk bile gülmüştü .
Kaşlarımı çatarak önce barmen çocuğa sinirli sinirli baktım daha sonra jb'ye dönerek konuşmaya başladım ." ne yani buraya her gelen içkimi içiyor " .
Jb cool bir havayla parmağıyla etraftakileri gösterdi .
Haklıydı burada herkes içki içiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİĞİN TÜRK AJANI•• Mark Tuan
FanficGücünü öfkesinden alan bir boksörün etrafında dönen çeşitli oyun. Hedef kalbini acıtıcak sırrını bulmak. Çünkü hiçkimse sırlarıyla güçlü değildir. Masum fakat güçlü bir ajanın zorunlu olarak oyunun içerisine katılması. OYUNUN SONUCU Öl ya da Mutlu o...