Ceasul incepe sa sune si ma anunta ca trebuie sa ma trezesc. Ma ridic din pat si merg spre cabina de dus. Dupa ritualurile de dimineata ma indrept catre dulap. Imi aleg niste blugi negrii, o camasa alba si peste camasa imi iau un plover in carouri. Ma incalt cu vesnicii mei pantofi si pornesc spre bucatarie.
Acolo este mama, asteptandu-ma cu o farfurie cu clatite.
-Buna dimineata, scumpule! Gata pentru o noua zii de scoala?
-'Neatza, mamă! Asa cred. Afisez un zambet si ma pun pe mancat. Mama nu stie de problemele mele de la scoala...nici nu va afla. Nu vreau sa isi faca griji.
Dupa ce am salutat-o pe mama, mi-am luat ghiozdanul si am luat autobuzul pana la scoala. Cand am ajuns in fața portii, am oftat scurt si am soptit " Sa inceapa cosmarul".
Intrand in institutie, deja am fost asaltat cu fel de fel de jigniri si replici din partea colegilor mei.
-Hei, Styles! M-a sunat bunicul. A zis ca isi vrea ploverul inapoi! A spus Adam, unul dintre fotbalistii inculti.
- A mai spus sa nu ii mai copiezi freza! Oricum ii sta mult mai bine bunicului! A zis una dintre curvele lui, Cassandra.
Asa imi incep eu ziua. Frumos, nu-i asa? Las acest gand sa zboare si m a indrept catre prima ora: matematic. Ma bucur. Macar asta e un lucru bun lunea dimineata.
In fiecare zii, monstrii astia ma injura si uneori iau si bataie dupa ore. Nu inteleg ce am facut rau. Ce treaba au ei cu stilul meu vestimentar? Asta e o scoala unde vii sa inveti, nu sa faci parada modei.
M-am obisnuit cu replicile lor si vanataile mi s-au vindecat dar in sufletul meu o sa imi pun mereu un semn de intrebare.N/A: Aceasta este prima mea carte si sper sa va placa. Stiu..scurt capitol, dar am sa postez mai tarziu inca unul. Daca nu esti larry shipper si ai venit aici doar pentru insulte si sa spui cat de oribila ti se pare carte, atunci te rog sa te opresti din citit. Multumesc
CITEȘTI
I'm here for you
Fanfiction"O sa te iubesc pentru totdeauna, insa acum a venit momentul in care trebuie sa ne luam ramas bun. Sper ca nu vei uita ca am avut totul. Imi va fi dor de tine. Adio, Louis William Tomlinson. Toata dragostea. H" "I'm here for you". "You were there f...