Prezentarea

50 5 0
                                    

Heei , eu sunt Alexis , am 16 ani si trăiesc in Paris , Franța . Învăț la un liceu de mate-info , dap , ma pricep la mate , sa revenim la subiect , liceul acesta este pe locul 1 in lume, toți copii bunii din lume învață la liceul acesta . Eu am parul saten si lung , am o groazaa de prietenii pe care cu siguranța o sa ii cunoasteti , fiecare din alta țara . Astăzi este duminica iar mâineeee trebuie sa ma duc la liceu , intru la 9 si ies la 16 . Imi plac toate materiile la fel de mult . Eu sunt clasa a 10-a . Am o gasca super de treaba , o sa o cunoasteti imediat . Azi am in plan sa va arat prietenii mei cei mai buni si cam ce fac eu in fiecare duminica , nu chiar . Fiindcă acum este ora 2 noaptea si eu scriu in jurnal si vorbesc cu Tora pe Skype nu e nimic diferit de ceea ce fac in fiecare zi , glumesc , facem un proiect care trebuie predat mâine , la fizica . Aaaaa , am uitat sa va spun juma' de liceu e de mate-info jumatate de filologie (cei cu romana) Si eu le am cu romanaa dar iubesc mult mai mult matematica , si fiindcă suntem cel mai bun liceu din lumee trebuie sa fie juma' juma' . Am mulții prieteni la fio dar si la mate . Tora este la matee si este una dintre cele mai bune prietene ale mele. Aaa da , este si colega mea de banca , enervanta colega a mea de banca . Ce sa faci , ne înțelegem prea binee.
Prin Skype :
- Haai Alexiisss , haiii!! (Zise Tora)
-Daaa mai Tora ce vrei? (Zise Alexis)
-Apuca-tee o data de proiect nu mai staaa!! (Tipa Toraa iritată)
-Daar tu ai vrut sa facem pauza nebunoo!! (Zise Alexis)
-Aaa dap... Sorry ! (Zise Tora)
-Si nu mai tipa asa ca imi trezești părinții!! (Tipa Alexis înapoi)
-Aaa ... Dublu sorry ! (Zise Tora)
-Eu mi-am terminat partea!! (Zise Alexis)
-Si euu!! (Zise Tora)
-Trimite-mi-o pe email !! (Zise Alexia)
-Okk (Zise Tora)
După o oră :
-In sfârșit suntem gata!! (Zise Alexis)
-Exact!! (Zise Tora)
-Omgg e 3!! (Zise Alexis)
Trebuie sa ma culc ca mâine la 9 trebuie sa fiu la ...
-Okk paa!! (Zise Tora dintr-o data si închise intr-un foc Skype-ul)
-Paa !! (Zise Alexis pe jumătate adormita)
Alexis se culca ... Se făcu 8:30 dimineața , suna ceasul:
Ahhh nu vreau sa ma trezesc... Dar trebuie sa ajung in 30 de min la Starbucks , ma întâlnesc cu un boboc de la mate ca sa-l meditez , si nu întrebați de ce la Starbucks, si dap , dau meditații , va aștept si pe voi , haha. Am mâncat m-am îmbrăcat iar acum sunt pe drum.
La Starbucks:
-Heei (zise Alexis)
-Saluut (zise bobocul)
-Fiindcă e prima lecție o sa ne cunoaștem mai bine , o sa te testez un pic si o sa-mi spui tot ce sti. Vrei doar la mate meditații? Sau vrei si la fizica? (Zise Alexis)
-Ammm, nst sa vedem cum e cu mate si dacă vreau si fizica îți spun duminica viitoare. O sa vorbesc si cu mama si cu tata. (Zise bobocul)
-Asa, sa începem, cum te cheamă? (Întreba Alexis)
-Ma cheamă Jimmy si pe tine Alexis , haha. (Zise Jimmy)
-Dap , una dintre cele mai bune eleve din liceu . (Zise Alexis)
-De-aia te-am ales (Zise Jimmy)
-Daap , lol (zise Alexis)
După o ora:
-Okk Jimmy ne vedem duminica si la liceeu. (Zise Alexis)
-Apropo ai fost geniala , paa (zise Jimmy)
-Mersii , paa (Zise Alexis ieșind din Starbucks)
Alexis ajunse acasa , era ora 11:30 , o suna Minnie:
Trrrr
A: Alo (A vine de la Alexis)
M: Heeei Ale , ce faci? (M vine de la Minnie)
A: Pai ma apuc un pic de teme ca la de la 1 am balet , tu?
M: Paai teme la romană . Vrei sa ieșim azi pe la 3 la mall?
A: Dap , cu mai cine?
M: Hai singure .
A: Okay vorbim , puup paa.
M: Paa!
Alexis termina de vorbit la telefon , se apuca de temele la fizica si își verifica proiectul:
Ia sa vedem cum a facut Tora lucrarea.
Alexis se uita peste lucrarea Torei si observa ca acolo era atașata o poza cu ea si Jimmy .
Hmmm , foarteee ciudat.
Alexis o suna de urgentă pe Tora sa vadă ce e cu poza aceea.
A: Heei Torisor , ce faci? (A de la Alexis)
T: Heei Alee , bine tu? (T de la Tora)
A: Binee , uite voiam sa te întreb ce e cu o poza in lucrarea ta la fizica.
T: Aaaa... Aaaaa
A: Aloo?
Tora deja închisese telefonul.
Whatt , ce o fi cu poza aia? O sa aflu cu orice preț.
Trecu timpul iar ceasul se făcu 1 . Alexis ajunse la balet , începea ora cand pe usa intra Tora plângând. Alexis era total uimita fugi spre ea , o duse in vestiar si o întreba ce s-a întâmplat . Ele își spuneau totul. Tora era mult mai rece decât Alexis , Alexis era "calda" adică deschisă , foarte deschisa.
A: Ce s-a întâmplat Torisor?
T: Nu pot sa vorbesc despre asta acum....
A: Te pot ajuta , dacă nu imi spui , nu pot face nimic , si chiar ma doare asta , sa te văd asa trista.
T: Tocmai ieșeam....
Va urma... In capitolul 2 ... In curând...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 19, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața lui AlexisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum