Vzhledem k tomu, že se na mně Lacey vykašlala a nezavolala mi, jsem z té situace vyhodnotila, že ji zase něco přeletělo přes nos. Nebo na to prostě jenom zapomněla. Do školy dnes nedošla, a tak jsem neměla ani šanci se jí zeptat. To, že bych jí zavolala já jsem vyškrtla ze seznamu možností, takže prostě jen počkám do pondělí. Nechci si dnešní oslavu u Sage kazit. Alespoň to bude dobré odreagování. A bude tam Natalee.
Od našeho společného odpoledne uplynuly tři dny, které jsme většinou strávily v hloučku u lavice a probíraly novinky.
Jelikož ještě pořád chodím o berlích, zaveze mě k Sage máma, která má dnes kupodivu volno.V šest večer jsem dorazila k Sage domů a všechny čtyři holky seděly v obýváku.
,,Konečně si dorazila!" Přivítala mě Sage. V rychlosti jsem jí popřála a předala jí dárek.
,,Díky moc, Autumn. Rozbalím si ho pozděj, nevadí? Nemám ráda, když mě u rozbalování dárků někdo pozoruje," vysvětlila a odnesla dárek do jejího pokoje.
U Sage doma většinou nikdo není, takže není vůbec problém mít dům celý pro sebe. Její táta jezdí s kamionem, takže je často za hranicemi a její máma s nimi nebydlí. Ani tu nepřekáží žádný z jejích sourozenců, oba její bratři už bydlí sami. Takže to samozřejmě volá po občasné house party.
Nejsme samozřejmě v lihu každý pátek, jako většina dnešní generace, ale jednou za čas nějaké to odreagování musí být.
Sage nachystala lehké občerstvení a zábava byla v plném proudu. Vykládaly jsme si různé historky a do toho popíjely každá svůj drink.
,,Musím si odskočit," oznámila jsem a zamířila do koupelny.
Abych řekla pravdu, už jsem toho vypila docela hodně. Neuvědomila jsem si, že jsem opilá do takovéhle míry. Ale hned jakmile jsem vstala, bylo mi jasné, že cesta do koupelny bude náročná. Pro jistotu jsem se neustále přidržovala stěny, abych měla alespoň nějakou stabilitu.
Sáhla jsem po klice od koupelny, ale zapomněla ji zatlačit dolů, ale tělo šlo dál. Narazila jsem do dveří a začla se sama sobě smát.
Napodruhé už se mi otevřít podařilo.
Právě sedím na okraji vany a snažím se trochu vzpamatovat. Vím totiž, že když jsem ve stavu, jako je tenhle, dělám hrozné blbosti. Například dostanu nutkání se s někým líbat. Nebo na někoho šahat, prozrazovat tajemství a tak dále. A to je nebezpečné, když je se mnou zrovna v domě Natalee. My o vlku a vlk za dveřmi. Doslova.
,,Jsi v pohodě, Autumn? Slyšely jsme nějakou ránu,'' ozval se její hlas za dveřma. Znovu jsem se zasmála sama sobě a pak ji pustila dovnitř.
Sakra! Proč jsem ji pustila dovnitř?
Uklidni se a chovej se normálně.
,,Narazila jsem do dveří, protože jsem zapomněla zmáčknout kliku," vysvětlila jsem a samozřejmě se mi dostalo výsměchu.
,,To už se mi taky stalo a ani jsem nebyla pod vlivem," řekla Natalee a znovu se zasmála. ,,Můj svět se točí."
Zasmála jsem se, protože přesně vím, o čem mluví.
Chystala jsem se k odchodu, ale Nat mě chytla za ruku a řekla ať ještě neodcházím.
,,Máš mě ráda?" zeptala se. V tu chvíli jsem zvážněla, protože to samé udělala i ona. Rozbušilo se mi srdce.
,,Samozřejmě, že mám," řekla jsem po pravdě.
,,Máš mě ráda víc než Lacey?"
Tak až teď jsem se cítila opravdu zaskočená.
ČTEŠ
Whom would I choose? |GirlxGirl| (CZ)
Teen FictionMé jméno je Autumn Prior. Jsem prvním rokem na střední. Nevím jestli je to štěstí nebo smůla,ale ve třídě nás je 26 holek. Žádný kluk. I když mně je to jedno. Jsem totiž na holky. A vážně se mi líbí rovnou dvě. Jednou z nich je typická "bad girl" L...