Το Δίλημμα

64 5 0
                                    

       Το πρωί δεν άργησε να έρθει ! Πρώτος ξύπνησε ο Måns και παραγγείλει πρωινό. Μετά από λίγο, ξύπνησα κι εγώ. Μόλις άνοιξα τα μάτια μου ένιωσα χαρά αλλά και ντροπή ταυτόχρονα. Τότε ήρθε ο Måns.

"_Καλημέρα μωρό μου."

       Και με φίλησε.

"_Καλημέρα Måns. Για πες μου, από ποτέ είμαι το μωρό σού ?

_Από χθες το βράδυ ! Και από σήμερα θα είσαι το κορίτσι μου !

_Είσαι σίγουρος γι'αυτα που λες ? Αχ χριστε μου, πες μου ότι σου είπε ή Hope ότι σε έχω ερωτευτεί παράφωρα και εσύ με δουλεύεις ?!

_Εννοείται πως δεν μου είπε τίποτα ! Αλλά από χθες στην συναυλία σε ερωτευτικα ! Έλα αφού με θες και σε θέλω γιατί να μην είμαστε μαζί ?

_Αααα όχι κύριε Måns, εγώ δεν παραδεινομε τόσο εύκολα !

_Ααα έτσι είσαι κυρία Λυδία ?! Τώρα θα δεις !"

       Τότε ήρθε από πάνω μου και άρχισε να με γαργάλα !

"_Χαχαχα χαχα !!! μήηηη !!! χααχαχαχχα !!! Σε παρακαλώ !!! χα χαχαχα !!! στα... χαχαχα !!!! ματααα!!!

_Όχι, δεν σταματάω πριν παραδόσεις !

_χαχαχα χα !!!! με τίποτα... χααχαχαχχα !!!! σταματααααα !!!

_Όχι ! Μου αρέσει να σε βλέπω έτσι !!

_Είσαι κακό γκατί !"

       Τότε άρχισε να γελά και πήρε πάλι αυτό το βασανιστήκό υπέροχο / μαγευτικό ύφος και στιγματιστηκα ! Εκεί, δεν άντεξα, λυγισα !

"_Σταμάτα να με κοιτάς έτσι, δεν μπορώ λυγιζω !!

_Χαχαχα !! Όχι !! Θα συνεχίσω!!"

       Τότε έσκυψε... και με φίλησε !

"_Τώρα, παραδινεσαι ?

_Μπορώ να κάνω και αλλιώς ?

_Μπράβο ! Καλό κορίτσι !"

       Εκείνη την ώρα, χτύπησε η πόρτα.

"_Ανοιγω εγώ !"

       Εν τω μεταξύ, φόρεσα την μπλούζα του και εκείνος κυκλοφορούσε με το μποξερακι !

"_Καλημέρα σας ! Ευχαριστούμε !"

       Τότε, ο Måns ήρθε απο πίσω μου και με έπιασε απο την μέση και με γύρισε προς σ'αυτον λέγοντας μου με ένα περίεργο βλέμμα :

"_Αύριο το πρωί, μάλλον πετάω για Σουηδία και σκέυτηκα κάτι... Επειδή δεν την αντέχω αλλο την μανατζερ μου και ξέρω οτι δουλεύεις πανω σε αυτο τον τομέα σου προτείνω την θέση της... Έτσι θα σε έχω και μαζί μου ! Λοιπόν, τι λες ?!"

       Εντάξει, αυτό, ήταν το τελειωτικο ! Ποσα αλλά να αντέξω !? Μέσα σε λιγότερο απο 24 ώρες όλα αυτά ?! Τότε ορμηξα πάνω του !
Με δάκρυα από ευτυχία του απάντησα :

"_Εννοείται πως δέχομαι ! Αλλά, για την θέση του κοριτσιού σου δεν δέχτηκα ακόμη... Πρέπει να το σκευτώ πολύ. θα σε βασανησω !

_Μμμ... Μου αρέσει αυτό ! Αλλά πάμε στοίχημα ότι, μέσα σε δύο μέρες, θα είσαι δικιά μου !..."

*********************************

       Ο ήλιος που βασιλεύε το δωμάτιο του ξενοδοχείου μ'εβγαλε από τα όνειρα μου...
      
       Όταν ξύπνησα είμουν στον καναπέ, με είχε πάρει ο ύπνος την στιγμή που έκανε ντους ο Alexander.
Μάλλον με είχε βγάλει τα παπούτσια πριν με ξαπλώσει ευγενικά, με τρόπο, για να μιν με ξυπνήσει, και με είχε σκεπασει με ένα λευκό πάπλωμα κρεβάτιον.

       Εκοινος κοιμόταν ακόμα, τότε, είπα να πάω να κάνω γρήγορα ένα ντουσάκι, πριν ξύπνησει.

       Όταν βγήκα από το μπάνιο, είχε ξυπνήσει κι εκοινος. Φορούσε ένα γρι μποξερακι και είχε βάλει μια φανέλα.

_Καλημέρα. Πως είταν η νύχτα σου;

_καλημέρα. Μια χαρά. Ευχαριστώ που με σκεπασες. Με πήρε ο ύπνος χωρίς να το καταλάβω.

_Παρακαλώ. Φυσικό είταν να σε προσέξω. Πάω να κανο ντους, παρήγγειλα πρωινό, όταν έρθουν, άνοιξε σε παρακαλώ.

_Οκ μιν ανησυχείς..."

       Πήγε λοιπόν να κάνει ντους. Ούτε 5 λεπτά δεν είχαν περάσει και χτύπησε η πόρτα, πήγα να ανοίξω.

"_Σας ευχαριστώ. Καλημέρα να έχετε.

_Επίσης κυρία. Καλή σας μέρα."

       Μετά από καπος 15 λεπτα, βγήκε ο Alexander από το μπάνιο. Ήταν με τιν πετσέτα και πήγε να ντυθεί. Και κάτσαμε να πάρουμε το πρωινό μας.
Έπινα τον καφέ μου και ξαφνικά μου λέει :

"_Τι θα λέγες να έρθεις Σουηδία;

      Εδώ, κοντεψα να πνίγω !

_Πας καλά; Γιατί να πάω Σουηδία;

_Σκέψου το, και μου λες. Αλλά, μάλλον αύριο φεύγουμε.

_Οκ, θα το σκευτο. Αλλά πες μου, γιατί θέλεις να πάω Σουηδία; Μου φαίνεται καπος περίεργο...

_Ηλικρινα; Μου αρεσεις. Είσαι ξεχωριστό άτομο, δεν είσαι σαν τεις άλλες που σκέυτονται μόνο να μας ρίξουν. Σε φέρα εδώ, και ούτε που το εκμεττάλλευτικες. Αυτό μου αρέσει, το εκτιμώ και το σέβομαι... Λοιπόν, τώρα που ξέρεις το γιατί, τι λες;

_Χμμ δεν ξέρω ρε Alexander, δεν θέλω να αφήσω την Λυδία, εκτός από εκείνη, δεν έχω κανένα άλλο λόγο... Θα Θελα πολύ να σου πω ναι...

_Ε λοιπόν μιν βασανίζεσε αλλο, μιν με βασανίζεις, πες ότι θα έρθεις.... Σε παρακαλώ..."

Next ??

ΕΡΩΤΕΣ ΜΠΕΛΑΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora