Chapter 3

421 30 3
                                    

အခ်ိန္အတန္ၾကာသည္အထိ သူ ့ကိုေသနတ္ျဖင့္ခ်ိန္ထားေသာ္လည္း ေနာက္ဆံုးသက္ျပင္းခ်ျပီး အခန္းထဲကျပန္ထြက္သြားမွ Kibum စိတ္ေအးရေတာ့သည္...

Jinki ကဘာလဲ ဘယ္သူလဲ သူမ်က္ႏွာေလးကခ်စ္ဖို ့ေကာင္းေပမယ့္ ဘာလို ့အရယ္အျပံဳးတစ္စက္မွ မ႐ွိတာလဲ သူ ့ကိုဘာလုိ ့သတ္ခ်င္ေနတာလဲ စသျဖင့္ ေမးခြန္းေပါင္းမ်ားစြာက Kibum ေခါင္းထဲတြင္ေနရာယူလ်က္...

*****************************************

Jinki POV

ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ေတြေလးေနတယ္... Kibum ဖို ့သတ္ဖို ့ကၽြန္ေတာ့္လက္ေတြတုန္ေနတယ္.. Lee Jinki.. မင္းဘာျဖစ္ေနတာလဲ.. အ၇င္တုန္းကဆို ေယာက်ာ္း မိန္းမ လူၾကီးလူငယ္မေ႐ြးမင္းလက္စေဖ်ာက္ခဲ့တာပဲ.. ေအးေဆးပဲ... ဒီတစ္ေယာက္က်မွ ငါဘာျဖစ္ေနတာလဲ...

'ဘယ္သူ ့ကိုမွ မသနားရဘူး.. သနားရင္ကိုယ္ပဲခံရလိမ့္မယ္' ဆိုျပီး ေမြးစားအေဖေျပာခဲ့ေသာ ဆံုးမစကားေတြကို ျပန္ၾကားေယာင္ေနမိသည္.. ခုတေလာပင္ပန္းလို ့ပဲေနမွာပါေလ

ေဟာ အေဖ့ဆီကဖုန္းလာတယ္

"Nae...ေမြးစားအေဖ"

"Jinki.. ငါခိုင္းထားတာ ဘယ္လိုလဲ.. အမွိဳက္႐ွင္းျပီးျပီလား"

"ကၽြန္ေတာ္ခုတေလာ သိပ္ေနမေကာင္းလို ့အေဖ.. ပစၥည္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲအသင့္ပါ"

"အေဖေတာ့ ျမန္ျမန္႐ွင္းေစခ်ုင္တယ္.. ဆူးဆိုတာၾကာၾကာထားလို ့မရဘူးသား.. မင္းမလုပ္ႏိုင္ရင္ လုပ္ႏိုင္တဲ့လူလႊတ္ေပးမယ္"

"မလိုပါဘူး.. Lee Jinki ကဘယ္တုန္းက မေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ mission ႐ွိလို ့လဲဗ်ာ.."

"ျပီးေရာေလ.. သတင္းေကာင္းေစာင့္ေနမယ္.. အေဖက သိပ္စိတ္မ႐ွည္တတ္ဘူးဆိုတာေတာ့ သိေစခ်င္တယ္ "

"ဟုတ္ကဲ့ပါ..."

*************************************

Jinki မနက္ႏိုးေတာ့ Kibum က သူ ့ေနရာမွာမ႐ွိေတာ့.. ေအာ္သံၾကားသျဖင့္ ေအာက္ကျပတင္းေပါက္ကို လွမ္းၾကည့္လုိက္ေတာ့ Kibum ကိုခ်ဳပ္ကာ ကားေပၚသို ့အတင္းဆြဲတင္ေနေသာ လူတစ္စု...

အျမန္ေျပးလုိက္သြားေသာ္လည္း မမီေတာ့သျဖင့္ ဆိုင္ကယ္ျဖင့္လုိက္ရသည္...

ေရခဲမွတ္လို ႏွလံုးသားWhere stories live. Discover now