Ev işi ve ben... Hahaha rüyanda görürsün pışık demek isterdim ama olmaz. Bi dakika ya ben kendimi niye affettiriyorumki? Ha evet hatırlarım; ben onların öz babasıyım. Öldü bahanesiyle Amerika ya kaçtım. Sonra pişman oldum. Ancak Jennifer ın ve Daisy nin annesiyle karşılaştım. Onunla evlendim ve... Olamaz!"Siz evlenemessiniz!
Jennifer ın anlatımı
"Siz evlenemessiniz!" sanki film çekiyoruz!"ne demek evlenemessiniz!? Biz evlendikki!" dedim valla kendimi romantik film çekiyomuş gibi hissettim. Hani baba gelir siz evlenemessiniz çünkü kardeşsiniz derya aynı ona döndük.
"Siz evlenemessiniz çünkü kardeşsiniz!"bi anda ağzımdan" Oha!" çıktı." Ne oluyo lan!"
Justin ile aynı anda dedik. Şimdi napıcağız?Justin'in anlatımı
Siz kardeşsiniz ne demek ya!!!"ya bi yürü git!""hayır! Artık herşeyi açık... Konuşurken Cason beyzbol sopasını cras'ın ensesine vurdu...
Cason'un anlatımı
Bu Cras ne saçmalıyor yeağ? Ivır zıvır birşey anlatıyor. En son dayanamadım ve beyzbol sopasını elime aldım ve "hayır! Artık herşeyi açık..." derken ensesine bi tane indirdim oh be! Rahatladım!
Justin büyük sinirle"lann!! Cason ne yaptın lan sen! Adamı niye bayılttın!? Başımıza iş mi açacaksın lan!" hemen yere yatıp bağırarak ağlamaya başladım...:D dersem yalan olur.
Aynen şöyle yaptım; aldım telefonu elime bastım polisin numarasına ilk çalışta açıldı. "Polis bey bir ihbarda bulunmak istiyorum" polis."buyrun? Ne ihbarı? "" bugün kardeşimin düğünü vardı.
Biz düğün deyken bir adam elinde !!beyzbol sopası!! İle içeri daldı. Önce bağırdı! Neymiş efendim sevdiğim kızla evlenemessin miymiş neymiş. Sonra !!beyzbol sopasını!! Kendi ensesine vurdu ve bayıldı."
Polis"tamam adresi verin geliyoruz. Birkaç araştırma, parmak izi falan onlara bakıcaz" dedi ve kapattı. Hemen elime bezi aldım ve beyzbol sopasını temizledim. Adresi polise gönderdim.
Çocuklara baktığımda bana şaşkınca bakıyorlardı...
Girl'ın anlatımı
Vaybe! Cason'a baksen. Ben yere yatıp bağırarak ağlamaya başlar diye düşünüyodum.
Ama tam tersi oldu. Gidip yerde yatan cras'ın yanına gittim. Sanki morarmıştı. Ne!? "Cr..Cras mo.. Morarmış!" kekeleyerek konuştum. Justin hemen yanına koştu. "Ölmüş!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgınlar
AcciónMerhaba benim adim Justin. Bizim aile 5 kişiden oluşuyor. en büyükleri benim sonra Girl en küçük de Cason. Biz maceraya atılmaya severiz. Sıradan bir gün Cason yanımıza geldi ve heyecanlı bir tavırla '' Justin Girl çabuk yanıma gelin.'' yanına gi...