Part 3

186 7 0
                                    

Doktor Do : Chief !

Kyung mi : Ya , saya ?

Doktor Do : Ada patient !

Kyung mi : K ! Jap ! *lari g kat patient* status ?

Doktor Jeon : Nama dia Park Sun Hee ... Dilanggar oleh kereta. Nurse masih in contact ngan family dia.

Kyung Mi : Vital ?

Doktor Jeon : Tidak stabil. Dan dia kekurangan darah ...

Kyung mi : Hmm .. Sediakan bilik surgeri ..

Doktor Jeon : okay !

Kyung mi : Hmm .. (Aku rasa mcm ada org pandang aku) *pandang belakang* (Prof. Yoo , Nurse Park , Sister Jung and org lain ... Tu je .. Sape ekk?) Hmm .. Just a feeling kot ...

Ki hyun : Fuh ! Nasib baik dia xperasan ... Cutenya dia klau tgk dia dri sini ...

Kyung mi : Huh ? *pandang belakang balik* (sape yg pandang aku ni ?) Ish !

Ki hyun : Haha ! Comel !

Sister Jung : Oit ! Prof ! Usha sapa tu ?

Ki hyun : Usha awak lah .. Sape lagi ?

Sister Jung : Ish , Prof ni ! Mcm lah org xnmpk ... Asyik pandang Chief. Bae je ... Ade pape ke ?

Ki hyun : Ada pape ape ? Saya cuma tgk mcm mne dia buat kerja ... Mana lah tahu kalau saya try tiru gaya dia wat kerja ... Saya pun akan dipilih sebagai doktor terbaik dunia ...

Sister Jung : Jangan nk berangan lah , Prof ... Saya rasa Chief. Bae dgn Prof. jauh bezanya ...

Ki hyun : amboi ... Mengata nampak ~

Sister Jung : Tu bkn mengata Prof ... Tu perli ~ Haha ! Dahlah .. Saya pergi dulu

Ki hyun : yerlah .. *pandang Kyung mi balik* (comel ...)

Doktor Do : Chief ! Dah siap !

Kyung mi : Okay ! Prof. Yoo !! Jom !

Ki hyun : *startle* haa ? Okay !

\\skip\\

Dlm bilik Chief. Bae ...

Kyung mi : Akhirnya ! Bolh balik ~

Ki hyun : Chief ! Jom pergi dinner nak ?

Kyung mi : Taknak lah ! Saya nak balik lah ~

Ki hyun : Ala , Chief ! Jom ah ! *tarik tangan Kyung Mi*

Kyung mi : Ehh !

Kat restoran makanan ...

Kyung mi :

Ki hyun :

Waitress : Mkn apa ?

Ki hyun : Ahjumma , saya nak 2 udon dengan 2 botol soju ..

Waitress : okay

Kyung mi : ehh ! Awak tak mintak opinion saya dulu !

Ki hyun : Alah ! Awak kan baru balik dari USA .. Mesti awak dah lama tak rasa makanan korea kan ? So, saya bawak awak datang sini untuk rasa udoon yg paling sedap dlm Seoul ni ..

Kyung mi : Pape jela ...

Ki hyun : Hehe ..

Ki hyun : Hurmm .. Dh sampai pun. TQ ahjumma !

Kyung mi : Gulp ! (Ermm .. Nampak sedap lah plk .. Eh ! Xnak ! Aku xnak mkn benda ni !)

Ki hyun : Hurmm .. Xnak mkn ke ?

Kyung mi : xnak !

Ki hyun : okay ! Saya mkn dulu yee ! Yummy !

Kyung mi : *growl* (Haish ! Laparnyaa !)

Ki hyun : Saya dah dengar perut awak berkeroncong tu ... Mkn je lah .. Xpyh nk ego sangat ...

Kyung mi : Hurmm .. *ambik chopsticks and try mkn* (wah ! Sedapnyaa !) Ermm !

Ki hyun : (Pfft !!! Hahaha ! Comelnyaa !) Ehem² .. Mkn jangan xingat dunia tau

Kyung mi : *pandang ki hyun* (ishh ! Dia ni kan ! Ada saja cara nak kenakan org) Uhuk ! Uhuk !

Ki hyun : Tulah mkn tak ingat dunia .. Nah ni air ..

Kyung mi : *ambik air tu and minum*

Ki hyun : Dah ! Jom kita minum soju lak ! Nah ! *tuang soju dlm cawan kecik tu*

Kyung mi : TQ ! *cheers and then minum soju*

\\\skip\\\

Kyung mi : Kau nk tahu x ? Yg .. Aku xnak pun semua benda ni .. Tapi aku nk kebahagiaan yg sebenar .. *ckp dlm keadaan yg mabuk* hurgh !

Ki hyun : weyh ! Kau dh mabuk dh ni ! Jom balik !

Kyung mi : Jom ! Hahaha ! Aduhai ! Peningnya kepala aku niyy .. *jalan terhuyung-hayang*

Ki hyun : weyhh !! Nnti kau jatuh lahh ! Dah naik belakang aku !

Kyung mi : Hah ?

Plz wait for Part 4 ...
#KyungStory

I Wanna Hate You But I Can't √Where stories live. Discover now