Langzaam duw ik mijn fiets in het rek. Langzaam draai ik me om... Alles langzaam! denk ik in mezelf. Dan kan ik tenminste niks fout doen toch? Of toch wel... Er word al weer een blikje naar mijn hoofd geslingerd. Ik loop nors door. Grote deuren. Grote deuren voor mijn ogen. Ik open ze. De warmte walmt mijn gezicht in. Ik loop de trap af richting de kluisjes. Gelukkig zijn hier niet vaak mensen. Tja behalve die nerds. Of hoor ik daar zelf ook bij? Okay Lynn niet te lang over na denken. Ik prop mijn eten in mijn kluisje en rits mijn rugzak dicht.
*RINGGGG*
De bel zoemt door de gangen heen. Snel ren ik de trap op. Bang om te laat te komen.
Ik doe de klas open. Een paar kinderen zitten al in het lokaal. Ik loop naar voren en kijk naar de tafeltjes. Anke is vandaag ziek. Dus vandaag moet ik toch echt de pesters zelf zien te vermijden. Ik open nog snel even de app groep.
-NALANTA- 2001
Ik: Jezuss jongens. 2001 Berichtjes! van alleen jullie
Maike: Hahah Lynn, Sorry!
Ik: Geeft niet!
Anke: LYNNIEEEEEEE
Ik: ANKEEE hoe gaat ie?
Anke: Mweah wel okay, Morgen waarschijnlijk weer naar school.
Rosa: Heeeiii! Net met Jesse gebeld. Jiske had les!
Lotte: Jaaaa ik ook!!! was echt zoo leuk!
Ik: Topperrsss maar ik moet gaan les begint!De pauze is begonnen. Pff eindelijk. Ik loop naar de kantine. Hij is helemaal niet zo groot maar als je daar zo alleen staat. JEZUS! lijkt wel een voetbalveld. Ik loop helemaal naar achteren. Maar dan loop ik langs het tafeltje. Het tafeltje nog wel. Het tafeltje met Joost, Mark en bas. En... wie is die nieuwe jongen? Ik staar hem even aan. Is er iets? vraagt hij. Snel schud ik nee en loop door. Ik kruip in de vensterbank bij het raam. Plof mijn tas neer op de stoel. Woww! wie is die nieuwe jongen denk ik bij mezelf? Ik probeer hem terug te halen in mij gedachten. Gespierde armen. Blond. Groen/blauwe ogen...Wauw droom vriendje! Nee Lynn.. Zet het uit je hoofd. Hij is veel te mooi.
Net op het schoolplein. Die jongens. Alweer!! Met prikkende ogen fiets ik de straat uit. Ik hoor wat geritsel achter me. Verschrikt kijk ik over mijn schouder. Er fietst een paar meter achter me een jongen met een blauwe jas aan en een zwarte capuchon op. Hij kijkt recht in mijn ogen. Ik herken de ogen! Het zijn de ogen. De jongen komt dichterbij. De ogen worden ineens bruin... En dan weer groen. En dan wee blauw...
Huh wat is het nou.. Ineens zie ik zwart. Pik zwart..
Ik wil om hulp gillen. Maar het is te laat.
____________________________________
Ik hoop dat jullie het een leuk 1e deel vonden :)
Comment en Vote please XD
JE LEEST
Zwart bloed
FanfictionWelkom in het leven van Lynn. Lynn is een meisje van 15 jaar oud. Ze is dol op paarden en er bijna altijd mee bezig! Daarom valt ze ook een beetje buiten boord op school. Op een dag krijgt ze rare briefjes. Met kleine tekstjes erop... Zonder afzende...