8. Kapitola

556 30 2
                                    

POHLED CHLOE :

Koukala jsem u sebe v pokoji na notebooku The Walking Dead, když mi zazvonil mobil.

,,Prosím?"
,,Ehm, ahoj Chloe."
,,Ahoj Jacku, co potřebuješ?"
,,Ehm, no.. napadlo mě.-"
,,Vymačkni se, určitě nemáš moc kreditu." zasmála jsem se.
,,Napadlo mně, jestli by si nezašla semnou na zmrzku."
,,Na vanilkovou?"

Miluju vanilkou zmrzlinu.

,,Na jakou chceš, chci si s někým pokecat."
,,Okay, u sochy Svobody?"
,,Okay, v 16:00?"
,,Dobře, tak zatím pa." zavěsila jsem.
(pozn.: autorky : Představte si, že nemyslí sochu Svobody v New Yorku, ale v nějakým jiným městě, kde se jmenuje taky něco socha Svobody, ale je normálně na náměstí :D)

Tak si TWD pustím jindy.

Dneska chci vypadat jako holka. Žádný volný tričko, roztrhaný džíny, žvejky u sebe, sprostá slova, žádný vysoký culík. To zvládnu.

Šla jsem do koupelny. Vyčistila jsem si zuby, opláchla obličej, utřela se. Na obličej jsem nanesla trochu make-upu, dala si linky a nanesla řasenku.

Z oblečení jsem si vybrala černé šortky, bílou košili bez rukávů, kterou jsem následně zakasala do šortek. Své dlouhé, hnědé vlasy jsem si spletla do rybího copu, který jsem si dala do předu.

Jsem spokojená, vypadám jinak, to se mi líbí, asi to tak začnu dělat častěji.

U dveří si obouvám černé Conversky.

,,Kam jdeš Chloe?" otázal se táta, který mi věnoval pozornost od svých novin.
,,Ven s kamarádem."
,,S kamarádem?"
,,Ano kamarádem, nic s ním nemám tati."
,,Vypadáš jinak."
,,Trochu změna, co?"
,,Vypadáš super." mrkl na mě.
,,Děkuju."
,,Tak si to užij."
,,Užiju, pa."
,,Ahoj."

~U sochy~

Zahlídla jsem ho a on mě určitě taky. Jeho hnědé vlasy měl vyčesané nahoru, měl na sobě tričko ze Simple Plan. To kvůli mně? A měl džíny a červený Conversky. Vypadal úžasně.

Vote★, koment potěší :)

SkejťákWhere stories live. Discover now