Porsuk biliyor.O da biliyor.Herkes biliyor.Ama biz bilmiyoruz.Peki neyi?Bilmiyoruz dedim ya! Neyi?İşte mesele tam burda.Neyi?
Uçuyor,yürüyor gene uçuyor 1 dakika porsuklar uçar mı? Duruma bağlı mesala insanlarda uçar.1 dakika insanlar uçmaz.Niye uçamıyoruz.Porsuklar Annelerini
istiyor.Durmak istemiyor.Yaşıyor.Hayat devam ediyor.Devam etmese ne olurdu?Felsefe yapma!Porsuka bak.Çimen yiyor.Neyi? Bak gene neyi sorusu çıktı karşımıza.Çimen...ne oldu o çimen yiyor.Biraz bekleyin ya çimen porsuku yiyorsa!Sorular bitmiyor.Duruyor, bekliyor.Neyi bekliyor?Su.Elini yıkayacak.Porsuk dans ediyor.Ediyor etmesine ama dans ediyor.Anlatabildim mi?Neyi?Porsuklu boyutu.Boyut.3d porsuklar var.Onlar kim?Porsuk!Bakıyor.Porsuk mu var yoksa var mı porsuk?Kimse ne var demiyor!Ama porsuk.Bilemezsiniz porsukun ne olduğunu!O ne güzel hayvandır.Uyumak.Uyku da uyur mu.Uyur.Neden Porsuk.Kelimeler birbirini tekrar ederken porsuklar aralarında konuşuyor.Olur.Tamam.Bu dedim ya, porsuk bakarken ben çayımı yudumluyorum.Çayda porsuka bakıyor.O yürüyor yüzüyor.Neden mi.Çünkü öyle istiyor.Porsuk dans ediyor.Parti veriyor.Porsuk partisi.Bakıyor.Niye?Bilmiyorum bu porsukun sırrı.Gülümseyen ama üzgün duran porsuğun.Baş porsuğun...