A week ago you said to me
"Do you believe I'll never be too far"
If you're lost, just look for me
You'll find me in the region of the summer starsChlapec sedel pri nej. Pri dievčati, ktoré mu zmenilo život od úplného základu. Držal ju za ruku a do uška jej šepkal, že všetko bude v poriadku a že spolu všetko prekonajú. Lenže ona vedela, že je tu niečo, čo spolu nikdy nezvládnu. Vedela, že toto je koniec. Je tu priepasť, cez ktorú však môže zatiaľ prejsť iba ona. Cez priepasť zvanú smrť. Ona však nechcela, aby sa kvôli nej trápil chlapec, ktorého milovala. Nechcela, aby sa kvôli nej trápil jej kučeravý šašo, ako ho vždy volala. Robila to za jedným účelom. Chcela vidieť, ako mu na jeho tvári naskočia tie dva úžasné dolíčky, ktoré na ňom milovala. Tak ako milovala jeho celého. Chcela byť silná kvôli nemu. Nechcela, aby trpel keď už tu s ním nebude. „ Harry, veríš, že nebudem ďaleko?" palcom svojej ruky prechádzala po jeho dlani a krúživými pohybmi ho ukľudňovala. „ Keď budeš potrebovať, budem tu vždy pre teba a ty to vieš. Stačí keď sa pozrieš na hviezdy a ja budem jedna z nich." Povedala a mierne sa pousmiala. Kučeravý chlapec so slzami v očiach veril jej slovám, no aj tak nechcel, aby odkráčala z jeho života.
Fact that we can sit right here and say goodbye
Means we've already won
A necessity for apologies between you and me
Baby, there is noneBol si vedomí toho, že môže byť vďační Bohu vôbec za to, že tu môže byť pri nej a povedať jej aspoň posledné zbohom. Každý kúsok z jeho duše sa rúcal, ale nechcel, aby bola smutná. Nechcel aby mu odišla preč. Nechcel aby celá jej krása a osobnosť odišla na miesto, kde on pôjde až neskôr. Nechcel ju nechať ísť. Nechcel aby mu odišla zo života, ale vedel, že musí. Chcel sa jej ospravedlniť za všetko, čo jej kedy spôsobil. Za všetko kvôli čomu musela kvôli nemu plakať. Za všetko, čo kvôli nemu pretrpela. Za všetku bolesť, ktorá vznikla z ich hádok. Nikdy jej nechcel ublížiť. Nikdy nechcel na jej nádhernej tvári anjela, vidieť slzy. Vedel však, že už mu odpustila. Keď tu ležala a on ju držal za ruku, vedel, že je všetko medzi nimi vyrovnané a všetka bolesť zmizla.
We had some good times, didn't we?
We had some good tricks up our sleeve
Goodbyes are bittersweet
But it's not the end
I'll see your face againSpolu si spomínali na tie časy, kedy boli spolu a bez starostí. Keď sa držali za ruky a máčali si nohy vo vode. Keď si spolu kupovali zmrzlinu a kučeravému chlapcovi s dolíčkami, okakal vták hlavu. Dievča sa vtedy smialo a kučeravý chlapec ju chytil okolo pása a hodil sa s ňou do vody. Prežili toho spolu veľa. Robili si srandy z každej časti ich života. Smiali sa na každej hlúposti, ktorú spolu spravili. Vedeli, že toto nie je ich koniec. Aj ona, aj on vedeli, že toto nie je ich koniec. On vedel, že jedného dňa ju znova udiví tvárou v tvár. Uvidí znova jej nádherný úsmev a jej zelené oči, ktoré mu vždy vedeli vyraziť dych. Vedel, že uvidí ju a už nikdy ju nenechá odísť.
You will find me
And you will find me
In places that we've never been
For reasons we don't understand
Walking in the wind
Walking in the wind„ Harry, nájdeš ma." jej prekrásny hlások sa zrazu ozval po nemocničnej izbe, v ktorej doteraz vládlo hrobové ticho. „ Ja viem, že áno, ale nechcem čakať tak dlho." povedal kučeravý chlapec a už sa nepokúšal zastavovať slzy. „ Nájdeš ma tam, kde sme ešte neboli." pošepkala a svojou rúčkou ho pohladila po jeho líci, po ktorom znova stiekla slza. Palcom ju jemne roztrela a jej oči ju začali štípať. Nechcela, aby to skončilo takto. Nechcela ho tu nechať. Chcela aby sa trápil. Nevedela ako mu má pomôcť, keď ona sama nevedela, prečo sa to všetko deje. Len vedela, že Božie cesty sú nevyspytateľné a musím ísť preč. Nevedela však aké to bude a mala strach. Každý sa bojí smrti. Aj ten najsilnejší by sa bál, že už nikdy neuvidí svojich milovaných. Pomaly si aj ona uvedomovala, že sa Harryho nebude môcť dotknúť, ale snáď naňho bude môcť dávať z hora pozor. Vedel, že sa s ňou znovu stretne, ale nechcel žiť bez nej dlho. Nevedel, ako to zvládne. Bál sa, ale vedel, že ona bude stále s ním aj keď bude ďaleko.
Yesterday I went out to celebrate the birthday of a friend
But as we raised our glasses up to make a toast
I realized you were missingChlapec s kučierkami a dolíčkami, ktoré tak milovalo dievča, ktoré leží na nemocničnom lôžku, bol na oslave svojho priateľa. Bol to dobrý priateľ aj dievčaťa, ktoré tu však už nemôže byť. Všetci ľudia sa bavili, iba on sedel na stoličke a pozeral na svoj pohár plný vína. Nemal chuť oslavovať, keď pri ňom nebola osoba, ktorá ho robila šťastný. Jeho kamarát sa na neho pozeral pohľadom plným starostí. Vedel, že jeho kamarát trpí, ale nevedel, čo má spraviť, aby sa cítil lepšie. Sám nevedel, ako sa cíti. Stráca najlepšiu kamarátku a on tu oslavuje. Keď sa nevedel vyznať vo svojich pocitoch je oveľa ťažšie sa vyznať v pocitoch najlepšieho kamaráta. Nevedel akú veľkú bolesť musí Harry prežívať, keď stráca osobu, ktorú nadovšetko miloval a ktorú mu jeho lásku opätuje. Bolelo ho vidieť ho takto na dne. Chlapec s dolíčkami si uvedomil, že bez nej to nezvládne. Chýbala mu tak veľmi a to bol iba začiatok.
I know we'll be alright child
Just close your eyes and see
I'll be by your side
Any time you're needing meVedel, že bude v poriadku a už ju nič nebude bolieť. Nikdy už nepocíti bolesť. Chcel, aby bola v poriadku. Chcel, aby bola šťastná. Ale bolelo ho vedieť, že ju stratí. „ Harry, prosím zavri oči." pošepkala roztraseným hlasom a pohladila Harryho po líci. Chlapec spravil, čo si od neho dievča žiadalo a zavrel oči. Počul, ako dievča potiahlo a znova ho pohladilo po líci. „ Vždy budem pri tebe, keď ma budeš potrebovať, Harry. Vždy." Jej hlas sa zlomil a Harry otvoril oči. Jej krásne oči zelené, ako smaragdy sa pomaly zatvárali a prístroje začali pípať. Nevedel, že to bude tak veľmi bolieť. Vidieť, ako z jeho života odchádza človek, ktorého miluje. Poslednýkrát mu dievča venovalo úsmev. „ Milujem ťa Harry. Stretneme sa na mieste, kde sme ešte neboli." To boli jej posledné slová, ktoré venovala chlapcovi, ktorému oddala svoj život.
Takže Ahojte :D Toto je pre mňa tak isto prekvapenie ako pre vás, ktorý čítate moje poviedky :D Nikdy som nebola ten typ, čo by písal jednodielovky, ale aha :) Dúfam, že sa vám to páčilo :) Pokiaľ sa vám bude niečo na takýto štýl páčiť rada by som niečo také písala. Tiež buď takýmto spôsobom, že na texty piesní alebo iba tak niečo, čo ma napadne :D
Keď som písala túto časť, bola som dosť emotívne v koncoch kvôli novému albumu takže dúfam, že z toho vzniklo aspoň niečo :D Dúfam, že som vás nedohnala k slzám aj keď by sa to teraz asi hodilo. Lebo keby to asi bolo dobre napísané tak by ste sa mali rozplakať nie ? :) K niečo takémuto ma inšpirovala samozrejme pieseň, ale aj moja kamarátka Mikey, ktorá má božské stories :) ( Som ti strašne vďačná. Si mojou veľkou inšpiráciou :)) Naozaj z celého srdca dúfam, že sa vám to páčilo :) Takže podľa vašich komentárov a votes uvidíme, či bude alebo nebude dalšia časť :)
THANKY YOU :)
ILY...
Love LeaHoranxxxx
YOU ARE READING
One Shots (Harry Styles) [h.s.]
FanfictionJednodielovky s Harrym Stylesom na spôsob textu piesní :)