20 χρονια πριν
Την κοιτω να γελαει με τους φιλους της . Καθοντουσαν στο ιδιο τραπεζι και την πειραζαν . Δεν θελω να την πειραζουν αυτοι .. θελω να την πειραζω μονο εγω .. να την κανω να κοκκινιζει ..Την θελω δικη μου μονο . Δεν εχω αγκιξει το ριζοτο με το κρεας. Καθομαι και την κοιταω σαν μαλακας. Μετα απο λιγο σηκωνεται με τον δισκο . Κοιταω αλλα δεν την βλεπω ΄. Κοιτω τους φιλους της που γελανε λεγοντας αστεια . Μετα απο λιγο την βλεπω να παιρνει την τσαντα της . Πλησιαζει στο τραπεζι μου . Με χαιρεταει . Εγω της βγαζω την γλωσσα για να την πειραξω .
-Δεν μου μιλας ?
Γνεφω καταφατικα . Βαζω μια μπουκια στο στομα .
-Γιατι τρως ε?
Γνεφω καταφατικα και δεν ανοιγω το στομα μου . Την κοιτω στα ματια που δειχνουν υπεροχα.
-Καλη ορεξη εγω φευγω λεει και με χαιρεταει .
Σκατα τα εκανες παλι .. βγηκα εξω απο την τραπεζαρια και πουθενα.
20 χρονια μετα
-Εσυ δεν εισαι αυτος ?
-Ισως να ειμαι ..
-Εσυ εισαι ! λεει εκεινη
-Που το ξερεις εσυ ?
-Τα χαρακτηριστικα του προσωπου σου .. το σχημα των χειλιων σου , το σχημα των ματιων και της μυτης.. το ανοιχτοχρωμο ροδαλο δερμα..
Εξυπνη σαν την Ραφαελα.. και παρατηρητικη ..
-Δεν σου λεω τιποτα.. λεει και απομακρυνομαι και πλησιαζω τις κορες μου .
-Κοριτσια δεν παμε σιγα σιγα..? λεω
-Ελα .. θελουμε να δουμε και το μπαλετο ..
-Αυριο εχετε σχολειο ..
-Καλα καλα.. λενε εκεινες λυπημενες .
Εγω σηκωνω το βλεμμα μου και βλεπω την Ροξανη να με κοιταζει με ενα σαγηνευτικο βλεμμα . Περναω απο μπροστα της και ριχνω την καρτα μου στην τσαντα της .Εκεινη δεν το καταλαβαινει . Συνομιλει με καποιον ζωγραφο .
Προχωρησα και μπηκα στο αμαξι . Οι κορες μου ηταν ησυχες μιλουσαν για την εκθεση .
-Μπαμπα σου αρεσε η εκθεση ?
-Ναι .. πολυ καλη .. λεω
Οταν φτασαμε σπιτι η Γεωργια ελειπε .. ποιος ηξερε που ηταν . Οι μικρες πηγαν για υπνο . Μενω μονος στο γραφειο μου . Διαβαζα για λιγο την δικογραφια μου . Δεν μπορω να συγκεντρωθω .. το μυαλο μου ειναι στην Ροξανη .. την θελω .. τωρα.. ! Οσο σκεφτομαι οτι αυτη η γυναικα ειναι ιδια με την Ραφαελα τρελενομαι στην φαντασιωση οτι θα την κανω δικη μου . Και θα το κατευχαριστηθω τοσο ..
ESTÁS LEYENDO
Ακατανίκητες Πλευρές 1
RomanceΟ Γιώργος ειναι ενας ευπορος δικηγορος 40 χρονων παντρεμενος με γυναικα που δεν αγαπα εδω και 15 χρονια . Εχει δυο κορες . Η ζωη του ειναι μουντη μεχρι που γνωριζει την Ροξάνη . Η Ροξάνη ειναι 23 ετων και ειναι κριτικος τεχνης , εργαζεται στο μον...