Part 12

3.8K 237 13
                                    

Po mano ir Mr.Styles bučinio praėjo dvi dienos. Tas dienas praleidau užsidariusi savo kambaryje.

Ponia Roza dirbanti virtuvėje man į kambarį atnešdavo maisto, kurio aš visiškai nenorėjau, bet privalėjau suvalgyti, nes Roza mane privertė.

Moteris, priešingai nei Mr.Styles buvo su manimi maloni ir per šias kelias dienas mes susibendravom. Sužinojau, kad Roza yra Mr.Styles vaikystės auklė. Ji jam tarsi mama, nes jo tikroji motina jį paliko kai jam buvo dešimt. Tai iš tikrųjų mane sukretė.

Mr.Styles nemačiau nuo tada, jis trenkes man per skruostą, išėjo iš kambario trenkdamas jo durimis. Nežinua kas man rada nutiko, kad jį pabučiavau.

Tai buvo didžiausia mano padaryta klaida.

Atsidususi, užverčiau skaitytą romantinę knygą. Pastarąsias kelias valandas bandau skaityti knygą, bet mano mintys neduodą man ramybės.

- Anastasia. - pasigirdo tylus ponios Rozo balsas už mano kambario durų. - Mr.Styles už dveijų nori tave matyti savo kabinete.

Išgirdusi šiuos žodžius, pajaučiau kaip mano rankos pradeda drebėti.

- G....gerai. - drebančiu balsu atsakiau ir atsistojusi nuo lovos, pažvelgiau į kambaryje stovintį žmogau dydžio veidrodį.

Mano veidas buvo pabalęs, po akimis juodi ratilai nuo miego trūkumo, akyse nebešvietė ta užsidegimo ugnelė kaip seniau. Lupos buvo siek tiek pamėlusios o plaukai išsidraikę, susivėlę.

Papurčiuai galvą, pasiėmiau šukas ir susišukavusi savo plaukus, susirišau juos į laisvą kuodą. Nuo kosmetikos staliuko pasiėmusi kelias makiažo priemonęs, paslėpiau savo nuvargusi veidą makiažo sluoksniu ir pasitvarkiusi rusvą suknelę, kuroą dabat vilkėjau, išėjau iš kambario.

- Atrodai gražiai. - šyptelėjo ponia Roza.

- Ačiū.- menkai šyptelėjau ir nusekiau paskui Rozą.

Po kelių akimirkų, moteris sustojo prie juodų durų antro aukšto kambario gale ir atsisuko į mane.

- Sekmės. - šyptelėjo ponia Roza.

- Bet... - nespėjau pabaigti sakinio kai juodos durys už manęs atsidarė.

Jų tarpduryje atovėjo Mr.Styles. Mano nuostabai jos vilkėjo juodus džinsus, converse batus, baltą maikę per kurią matėsi blyškūs tatuiruočių kontūrai ir juodą odinį švarką.

Mr.Styles atrodė kaip ne jis.

- Palik mus vienus Roza. - žvelgdamas į mane ištarė vaikinas.

Ši linktelėjusi, apsisuko ant kulno ir po kelių minučių dingo už koridoriaus kampo.

Sunkiai prarijusi burnoje susikaupusęs seilęs, pažvelgiau į Mr.Styles.

- Eime . - mostelėjo galvą link juodų durų Mr.Styles.

- Bet man čia negalima. - sutrikusi ištariau.

- Be manęs ne, su manimi gali. - vos pastebima šypsenėlė papuošė Mr.Styles veidą.

Išleidusi drebantį atodusį, lėtais neužtikrintais žingsniais įžengiau į patalpą. Seinos buvo nudažytos tamsias dažais kaip ir kiti baldai buvo iš juodos odos ar medžio.

Nesuprantu, kodėl viskas kas supą Mr.Styles yra labai tamsu.

- Sėskis. - sėsdamasis į krėslą prie stalo, liepė vaikinas.

Drebančiomis kojomis atsisėdau į kėdę priešais krėslą, ir nuleidus akis į savo pirštus, pradėjau su jais žaisti.

- Tu vis dar skaisti? - staiga paklausė Mr.Styles.

##############

Ačiū labai merginos už nuomonęs ir atsiprašau, kad dalis keliu retokia, bet man ši savaitė mokykloje buvo paskutinė prieš isvažiuojant į sanatoriją dviems mėnesiams. Tad dalis kelaiu tikrai retokai....

The Only Answer - Innocent |STYLES|Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt