'Daca nu ai de gand sa te trezesti am de gand sa aduc găleata cu apa daca este nevoie !' Zice tata care pur si simplu ma calcă pe nervi in ultimul hal , adica cand omul vrea sa doarmă si sa stea linistit pentru ca e vara , trebuie sa vina un tacănit cu o găleata .
Okei , okei eu sunt Laura am 20 de ani , satena cu ochii căprui dar port lentile eu defapt am ochii albastri
sunt o fire inpulsiva rea etc (nu prea mare introducerea ca dupa va plictisiti)'Da sa traiti am inteles domnule comandant ' zic eu nervoasa ca m-ia intrerupt visul cu Taylar Lautner cand ne sarutam adica serios acuma omul asta e facut sa ma enerveze nu alta .
' Draga mea stiu ca ma urasti dra trebuie sa te trezesti altfel nu o sa poati sa vezi cine a venit ' zise el cu o urma de amuzament in glas , clar nu e bine tata cand rade e clar ca se pregătește sa imi faca o surpriza de care sigur o s-al injur dar mna asta se intampla .
Revenind la dau jos din pat merg alene spre baia . Ma dezbrac usor si intru in apa , las picaturile de apa sa imi dezmierde fiecare parte a corpului si dupar ma dau cu gel de dus ies si imi iau un prosop pusos si ma spal pe fata si dinti .
Ies din baie si merg catre șifonier sa imi aleg niste haine . Okei cea mai grea parte a zilei . Iau o pereche de pantaloni negri foarte rupti , un maieu pana deasupra buricul cu semnul paci pe el si o camasa roșie legată de mijloc , tenesi mei negri . Imi las parul meu lung ai drep desfacut ai imi pun o bentita neagra cu crani , ma dau cu rimel tus si un ruj roșu ( mereu ma dau cu el ) si sunt gata .
Cobar scările si ma duc in bucătari unde dau de fratelo . (Okei alta prezentare ) El e Derek are 22 de ani e dansator , in schimb el nu e inpulsiva si rau ca mine el e mai mna bun sa zicem , daca e sa scoatem din discutie faptul ca are o Reputație de player e okei daca nu era fratimio il violam de mult adica are patratele Mușchii si e si destept ce ai mai vrea .
'Neata satanisto!'zice el concentrat pe cerealele lui , omul asta are asa o pasiune sa ma enerveze încât nu pot sa va explic si ma face satanista deoarece omul mai asculta si rock .
'Neata player-ule ! ' zic in baiate de joc si ii scot limba .
'Cineva sa trezit cu fata la cearceaf . Stai sa ghicesc a intrat tata la tine si tea amenințat cu găleata nu ? ' zice el serios .
' Da si lasa-ma si pe mine sa ghicesc nu l-ai ascultat si te-ai trezit cu găleata in cap ' zic eu râzând de fata lui la afirmatia mea .
'Taci..... Nu a mai apucat sa termine ce avea de spus ca pe usa a intrat tata alaturi de unchiul meu si persoana pe care o urasc cel mult in viata mea .
'Copii a venit Scooter aici !!'zice el plin de entuziasm dar venirea sa aici este iadul pe pământ , nu ma intelegeti gresit il iubesc pe unchiul doar ca de cand ii este meneger lui vine mereu alaturi de el si sincer nu mai pot .
'Hei Unchiule !'zic eu forte fericita nu vreau sa par slaba in fata lui chiar daca nu ne-am mai vazut de doi ani nu conteaza il urasc .
'Hei frate!'zice fratelo persoanei pe care o urasc cel mai mult Justin Drew Bieber si tot odata cel mai bun prieten al lui fratimiu si dansatrul lui Justin principal . Bine Derek dansează bine dar nu poate sa faca o coregrafie nu in iese de asta eu sunt coregra casei si il ajut cu ea .
'Hei frate !hei Lala' zice acesta cu o scarba in voce si il fratelo intr-o inbratisare barbateasca cica dar mie mi-se se pare de țânțarii dar in fine nu ii poti multumi pe toti .
'Nu imi zice asa Bieber stii ca nu imi place sa imi zici asa si stii ca nu vreai a te vad de ce dracu ai venit aici ? ' ii zic eu cu nervi întinși la maxim nu a dat un semn de viata si m-am jurat ca nu o s-al mai vad si uite .
'Nu imi spune ca nu ai uitată faza cu relatia acum serios a fost la misto era clar ca nu ai sanse cu mine Selena era mai buna ca tine 'zice acesta fara nici jn regret .
'Am uitat si stai calm acum nu mai ai curve in Georgia si te-ai gandit sa vi aici ? Ce alea nu il mai satisfac pe marele Bieber ? zic plictisita si ies pe usa lăsându-i pe cei doi in pace si am incercat sa merg in camera dar se pare ca domnul tine cu tata..
'Draga vino putin ' zice unchiul cu tata la unison
'Acum , te rog sa nu fi aflat de curse !' Zic eu putin cam prea tare dat sper ca nu a auzit ca daca da ,am mierlito .
'Vreau ....
Hei asta e prima mea carte si vreau sa ma susțineți fata comentari urate sau altele va iubesc si va pup
L out !!❤️
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
Fiksi PenggemarEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...