κεφάλαιο 4

4.5K 210 7
                                    

Γιατι να ενδιαφερεται τοσο για μενα μια αγνωστη 23 χρονη που μοιαζει με την Ραφαελα , τον ερωτα της ζωης μου ? .
Ειμαι σκεπτικος και οδηγω το αμαξι . Παρατηρω τους αδειους δρομους . Ο ηχος του ραδιοφωνου με τα παλια κλασσικα ροκ κομματια ταξιδευει τον νου μου . Γιωργο .. θες περιπετειες .. θες τη μικρη προκλητικη κριτικο τεχνης ..
Οχι πρεπει να αντισταθω .. εχω 2 παιδια .. ειμαι παντρεμενος ..
Φθανω σπιτι . Πεφτω ξερος για υπνο στον καναπε του γραφειου .
20 χρονια πριν
Περιμενω απεναντι απο την αιθουσα εκθεσεων να βγει . Αυτη τη φορα θα βγουμε και θα μιλησουμε .. αυτο θελω .. αυτη τη φορα δεν θα παιξω κανενα παιχνιδι .. με κερδιζει και το ξερω ..
Χθες μου εδωσε το βιβλιο της λογοτεχνιας της και δεν διστασε να μου παραδεχτει ποσο συντηριτικη και ηθικη ειναι . Ομως οχι ... εδω κανει ενα λαθος ... αυτο την εχουν κανει αλλοι να πιστεψει .. ισως οι γονεις της ή δεν ξερω .

Κοιτω μεσα στην αιθουσα. Βγαινει μονη . Μειδιω και την πλησιαζω.
- Εχεις να πας καπου ?
- Σπιτι μου ..
- Παμε μια βολτα ? Ρωταω
- Εσυ θες να βγεις μαζι μου ? Μπας και γκρεμιστηκε κανας φουρνος ?
- Ελα .. που δεν το περιμενες ..
- Ε δεν θα σου πω ψεμματα ..
Της δινω το χερι μου και περναει το δικο της γυρω απο το δικο μου . Ειμαστε αγκαζε και προχωραμε .
- Σκετος λορδος !
- Και εσυ η λαιδη .. γιατι εχεις τους τροπους το ντυσιμο τον λογο
- Τα εχω τα εχω ..
Προχωρουσαμε και μιλουσαμε κατω απο το θησειο .
- Μιλησαμε για σαδομαζοχισμο .. γιατι ασχολησαι με αυτο ?
- Για να τα εφαρμοσω πανω σου .. λεει και γελαει
- Ω θα γινω ο υποτακτικος σου ?
- Ναι μπας και παψεις να εισαι υπερκινητικος και συζητισουμε σαν ανθρωποι
- Τι θα μου κανεις ? Λεω και την κοιτω μεσα στα ματια
- Ειχα σκοπο να σε απομονωσω στη σχολη , να σε δεσω με το φουλαρι μου να σε παω σπιτι μου και να μιλησουμε .. και αμα ησουν καλο παιδι θα σε κερναγα και ενα γλυκο ..
- Σεξ ..
- Οχι σεξ γλυκο .. του κουταλιου ..
- Και σεξ ..
- Οχι ..
- Ψευτρα ...
- οχι ..
- καλα καλα ..
- ενταξει .. και αυτο
- με δυσκολια το παραδεχεσαι ομως ..
- εχω πληγωθει πολυ ..
- απο τι ?
- Ποιος ? Ξαναρωταω
- Ο Θωμας ..
Αρχισα να θυμαμαι τοτε που μου ελεγε οτι θελει να φερει καπελο το φαγητο της στο κεφαλι του Θωμα . Ο Θωμας ειναι γλυπτης απο φτωχη οικογενεια και ειναι στο 2ο ετος σε ενα αλλο τμημα .
- Δεν καταλαβα τι σου εκανε .. την τελευταια φορα π ειχαμε μιλησει για αυτο το θεμα δεν καταλαβα πολλα
- Ειμαι παρθενα .. ο Θωμας εκμεταλευτηκε τα συναισθηνατα μ επειδη ηθελε να περασει καλα
- Δηλαδη κανατε σεξ ?
Πες μου πως οχι !!
- Οχι σεξ θα κανω με αυτον που θα αγαπησω και θα του αξιζει ..
- Με μενα .. ειπα και χαμογελασα ..
- Θοδωρη δεν ειναι στιγμη να με πειραξεις ..
- Αν και μου αρεσει να σε πειραζω τωρα δν θα το κανω ..
- Δηλαδη ?
- Γαβριελα μου αρεσεις .. λεω και ανασηκωνω τους ωμους μου
- Το χα καταλαβει !
- Αφου εισαι πονηρο κοριτσι ..
- Λοιπον .. που θα παμε πρωτο ραντεβου ? Την ρωταω και χαμογελαω
εκεινη γελαει και μετα απο λιγο και εγω
20 χρονια αργοτερα
Ξυπνο το πρωι επειτα απο ενα γλυκο ονειρο με την Ραφαελα  .Αρχισα να θυμαμαι το προσωπικο μου τετραδιο με τις φιλοσοφιες και τα μαγεια και οτι πιο σκοτεινο μπορει να φανταστει κανεις .. ψαχνω στα συρταρια καο αφαντο .
Υπεθεσα πως το εδωσα στη Ραφαελα  ...
Πηγα στο γραφειο . Μετα απο μια ωρα ερχεται η γραμματεας μ και μ λεει οτι ηρθε κατι για μενα . Αφησε στο γραφειο μου ενα ασπρο δεμα .
Το ανοιγω , βρισκω το τετραδιο που εψαχνα το πρωι και το βιβλιο λογοτεχνιας της Γαβριελας .
Κατω υπαρχει ενα χαρτι
"ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΨΑΧΝΕΙΣ
- Roxanne "

Ακατανίκητες Πλευρές 1حيث تعيش القصص. اكتشف الآن