To že si slavný a máš, vše co chceš, neznamená, že budeš mít i mě!

281 10 5
                                    

Toto je povídka- hlavní role zase Niall, ale uvidíme..všechno může dopadnout úplně jinak než se bude zdát:) Přeju pěkné počtení a ať se vám moje povídka líbí. A omlouvám se za ty dlouhé názvy mojich povídek, budu se snažit, abych měla povídku už jen s kratčí názvy.

 Běžela jsem po schodech v pěvecké škole. Šla jsem už zase pozdě. Vyběhla jsem schody a běžela dál až na konec dlouhé chodby.  Slyšela jsem jak se odtamtud ozývá zpět. Rychle jsem zatočila ke dveřím a bez zaklepání otevřela. Prudce jsem vlítla do dveří až jsem srazila blonďáčka co tam stál. Vrazila jsem do něj tak silně že úplně zajíkal do mikrofonu. Ostatní kluci se blonďáčkovu zajíkání začali hned smát. Bylo jich tam celkem pět. Blonďák na mě vrhl nenávistný pohled, měl čistě modré oči byli jako studánky. Ale jeho pohled tak příjemný nebyl. Byl takový, jak to říct..no takový chladný.

“Skyler co to zase vyvádíš?!“ řekla rozzlobeným hlasem naše učitelka zpěvu Cara. Cara je blondýnka, vlasy má asi do půl zad, má čokoládové oči, je štíhlá a docela malá a je jí 24 let. Jinak je moc hodná.

“Skyler jak to že jdeš zase pozdě?“řekla a tázavě na mě hleděla.

“No já…“chtěla jsem jí vylíčit proč jdu pozdě, ale Cara mě přerušila.

“Víš co? Radši to nechci vědět…“

“Co tím myslíš?“zeptala jsem se nechápavě.

“To neřeš…“nesnáším když tohle říká..nesnáším když to říká kdokoliv. To totiž můžu říkat jen já. =P

Cara mi pokynula ať sebou pohnu, tak jsem si rychle sundala bundu, mikinu a tak jsem tam za chvilku stála jen v černých šatech bez ramínek, které mi sahaly do půlky stehen a černých botách na podpatku. Jako doplňky jsem měla jen stříbrný náramek a náhrdelník s přívěškem jakoby knírku. Kaštanové vlasy jsem měla zvlměné. A byla jsem namalovaná že mi vynikali moje zářivě modré oči. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=84935631

Viděla jsem, že kluci už začínají na povel Cary zpívat, tak jsem si vzala sluchátka a mikrofon a šla jsem za nimi. Právě byla část, kterou zpíval kudrnáč. Stoupla jsem si k nim a najednou se na mě upřely všechny oči a kudrnáč dokonce zapomněl zpívat.

Nepatrně jsem se zachichtla, když jsem viděla jeho výraz.

“Tak co je? Pokračujeme?“ Zeptala jsem se a měla jsem co dělat abych nevybuchla smíchy.

Kurdnáč se otřepal a začal zpívat tam, kde předtím přestal. Byl tak mimo že si ani nevšiml, že už nehraje hudba. To jsem ale už nevydržela a vybuchla jsem smíchy a se mnou i všichni ostatní.

“Páni Sky sekne ti to! Ale nemyslíš, že ty šaty jsou moc krátké?“ Cara si mě přejela pohledem a uchechtla se. Byly jsme dobré kamarádky, tak mě od ní něco takového ani nepřekvapovalo.

“No jak se to vezme“zašklebila jsem se a vyplázla na ni jazyk.

“No tak pokračujeme. Chtěla bych ti představit kluky. Tak ten kudrnáč to je Harry, ten v proužkách Louis,Zayn je ten s tím zrcadlem, vedle mě stojí Liam a blonďáček je Niall.“Představila mi kluky i když si myslím, že to nebylo třeba..zná je celý svět, včetně mě, vlastně jsem se s nima už párkrát setkala. Ale pro upřesnění nejsem jejich fanynka, myslím, že jsou namyšlení, protože vždy dostanou, co chtějí, ale musím uznat, že zpívat uměj dobře.

“Jsem Skyler, ale můžete mi říkat Sky.“ Představila jsem se jim. Kluci jen kývli a jednohlasně mě pozdravily.

“Tak Cara co budeme zpívat?“ byla jsem docela zvědavá.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 08, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

To že si slavný a máš, vše co chceš, neznamená, že budeš mít i mě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat