Μέρα 100η: 7 Ιουνίου

401 47 8
                                    

Δεν έχουν πάει στο συνηθισμένο, αγαπημένο τους καφέ, αλλά σε ένα μικρό καφενέ που χωράει όλο και όλο δύο παρέες. Ο Κ. θέλει να μιλήσει στη Ντι, σε ένα απομονωμένο μέρος, χωρίς να υπάρχει περίπτωση να τους πετύχει ο Μήτσος. Η Ντι είναι μαζεμένη στη γωνιά της, έχει αποφασίσει να πάψει να τον αγγίζει και να του δείχνει περισσότερη οικειότητα απ' όση αναλογεί σε δυο γνωστούς. Δε θέλει άλλο να τη θεωρεί δεδομένη, ούτε να νομίζει πως εκείνη δυσανασχετεί που έχει αντιληφθεί πως τα αισθήματα δεν είναι αμοιβαία.

«Ντι, δεν ξέρω πώς να στο εξηγήσω. Είσαι ο άνθρωπος που νιώθω πως με καταλαβαίνει στο εκατό εκατό. Είσαι ίσως ο καλύτερος άνθρωπος που ξέρω και χαίρομαι πολύ που είσαι φίλη μου» προλογίζει ο Κ. θέλοντας για μια ακόμη φορά να δώσει έμφαση στη «φιλία» τους και μόνο.

«Σε ευχαριστώ που με βλέπεις έτσι και που με εμπιστεύεσαι» περιορίζεται να πει η Ντι, όμως με τέτοιον τρόπο που να μη φαίνεται ενοχλημένη, αλλά αντιθέτως να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη που της δείχνει. Ο Κ. απορεί με την αλλαγή αυτή. Τον πειράζει μάλιστα που δεν τη βλέπει να απογοητεύεται που της ξεκόβει με τον τρόπο του οποιαδήποτε ερωτική εξέλιξη μεταξύ τους. Ωστόσο θα προσπαθήσει να ξεπεράσει το τσίμπημα που του προκάλεσε αυτή η αντίδραση στον θώρακα και θα μπει κατευθείαν στο θέμα της συνάντησής τους.

«Δεν ξέρω τι να κάνω με τον Μήτσο. Τα σκέφτηκα όλα όσα μου είπες χτες, όμως δε με βοήθησαν. Ανησυχώ για εκείνον. Δεν μπορώ να ηρεμήσω όσο σκέφτομαι που θα πάει. Δεν είναι ότι έχω πάψει να είμαι ρομαντικός ή ότι δε θέλω να είναι ευτυχισμένος ο αδελφός μου. Όμως, βλέπεις τι επιλογές κάνει τελευταία. Βιάζεται να ευτυχήσει και όποιος βιάζεται...»

Η Ντι προσπαθεί να του εξηγήσει ότι ο Μήτσος είναι ενήλικας, υπεύθυνος για τις επιλογές του. Πως ακόμα και αν πληγωθεί, θα μάθει. Έτσι είναι η ζωή. Σηκώνεσαι, πέφτεις, ξανασηκώνεσαι. Καταφέρνει να τον ηρεμήσει. Όμως όταν εκείνος πηγαίνει να ανοίξει κουβέντα για άλλα θέματα, η Ντι προφασίζεται ότι έχει δουλειές. Μένει σύξυλος, συνηθισμένος να την έχει απέναντι του και να τον παρακολουθεί πάντα με ενδιαφέρον.

Σηκώνονται, πάει να τη φιλήσει στο μάγουλο. Όμως δε συγχρονίζονται καλά και το φιλί τη βρίσκει στο στόμα.


DilemmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin