Bir adamı sevmekle başladı benim hikayem....
Sevebiliceğim bu dünya üzerindeki en harika insandı...
Bir adam ancak bu kadar sevilebilirdi ve özlenirdi canımı yaksada uzaklıklar hiçç yorulmadım ben..sevdim...
ben o oldum..
Aynadaki gülen yüzüm oldu ..
Gönlümdeki tek gerçeğim..Ne ıyı oldu..ne guzel oldu...Hayatıma girişi benim miladım oldu,Hayatıma girişi benim yeniden doğuşum oldu.....
.........................................
Jang Keun Suk; 26 eylül doğumlu koreli aktördür. Ben bu kişiyi 3 yıl önce "You're Beautiful" adlı dizisinde tanıdım... o kadar harikaydı ki... Onu çok seviyorum...hayatımda önemli bir yere sahip... onun fotoğraflarına bakarken doyamıyorum. Hele o Gif'leri yok mu onun,onlara bak bak doyamıyorum...Nasıl Diyeyim? Öyle Bir Şey Ki anlatamıyorum??? Mesela bir insana neden seviyorsan denir mi ya? anlamıyorum? biz mi dedik git bunu sev diye? yoo biz demedik...Demek ki bilemezsin kardeşim? ne zaman,ne şekilde,nasıl ve kime aşık olacağına bilemezsin!..... yani Jang Keun Suk Benim herşeyim... 3 yıl önce "you're beautiful" dizisinde tanımıştım...iyiki de tanımışım...hayatımın anlamı oldu bir anda....o kadar tatlı ve samimi ki,onu sevmemek mümkün değil...Onu çok seviyorum...O benim hayatımın anlamı,yaşama sebebim,en değerlim...JANG'ı sevmekten asla vazgeçmeyeceğim...Her daim arkasındayım...Canım sıkkın olduğu zamanlarda onun fotoğraflarına bakmam,şarkılarını dinlemem yeterli oluyor...Şarkılarıyla,oyunculuğuyla,varlığıyla beni çok mutlu ediyor ve güç veriyor...ama nedense birde duygularını anlatamamak vadır...mesela düşünün.. bir resme bağırıp çağırmak var... birde canlı görüp bağırmak var... Ben açıkçası çoooonnnn gııııııınnnnn sooookkkkk diye oppamın adını bağırmayı tercih ederim...Umarım bir gün onu görürürüm......
İyi ki varsın Jang'ım...
İyiki varsın sevdiğim adam~~~~
"Ve ekler mektubun sonuna Nazım Hikmet;
Herkese Selam Sana Hasret...
.
.
.
.
"devamı gelecektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bence -JANG KEUN SUK-
FanfictionBence -JANG KEUN SUK- Hikaye değildir! Düşüncelerim içindir! ^^