W tym rozdziale opisze wam bohaterke książki (wkońcu) ;)
_______________
Niko: i co zatkało?
Niko: halo kochanie
Niko: odpisz błagam
Niko: martwie się kocikGodz.później
Kate: spokojnie telefon mi padł
Niko: kate , błagam nigdy więcej takich akcji
Kate: to nie moja wina że padł ;-;
Aż tak się o mnie martwisz?Niko: nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo
Tak , padł mi telefon w drodze do domu gdy wracałam od Any.
Reszte wieczoru spędziliśmy oglądając filmiki na yt i jedząc popcorn. Tak bardzo lubimy jeść.
Teraz jestem w domu. Zjadłam właśnie kolację z rodziną , zaparzyłam sobie herbatę i poszłam do swojego pokoju.
Usiadłam na łóżku, wzięłam łyk z kubka i włączyłam messengera. I oczywiście nic innego jak wiadomość od Nika.Niko: dobra to teraz twoja kolej:)
Tego się obawiałam. Postanowiłam zrobić to co mi najbardziej wychodzi, udawanie głupią.
Kate: kolej na co?
Niko: na zdjęcie kocik
Kate: nie mów do mnie kocik
Niko: a jak mam mówić?
Kate: po imieniu :)
Niko: Kate Morgan , czy zechcesz wysłać mi swoje zdjęcie ?
Dobra , raz sie żyje.
*kate Morgan wysłała załącznik zdjęciowy*
Niko:o matko boska *_*
Kate: coś nie tak?
Niko: przeciwnie , ujżałem właśnie najpiękniejszą kobiete świata , moją przyszłą żone , matke moich dzieci.
Kate: oj chłopcze za daleko sie posuwasz
No właśnie , tak wyglądam. Miałam niską samoocenę . Nie lubiałam swojego wyglądu a szczególnie twarzy. Miałam nawet długie, brązowe włosy ,duże oczy i pełne usta które uważałam za mój atut. Ciało byłam w stanie zakceptować, byłam szczupła. Miałam ciemną karnację.
Niko: posunąć to ja moge Ciebie
Co za gnój !! Postanowiłam ,że nie będe mu już odpisywać. Podłączyłam telefon do ładowarki i poszłam do łazienki wziąść prysznic , po czym przebrałam się w piżamę i otulając się kołdrą zasnęłam.