Capitolul 2 - Eu si gura mea mare

2.2K 88 0
                                    

'Vreau  sa iti spun ca am nevoie de tine si știu ca nu o sa fi de acord, dar te rog mai gândește-te !'zice acesta fara sa răsufla adica ce poate fi asa de rau , nu e ca si cum vrea sa ma întâlnesc cu Beiber sau ceva de genu .

'Unchiule ce poate fi asa de rau te ajut cu orice ai nevoie . Promit atata timp cat  nu ma pui sa ma marit cu Bieber eu sunt de acord 'ii zic si vad cum fata ise luminează

' Okei atunci tu esti noua lui coregrafa deoarece nu il mai las fara coregrafa si m-am gandit la tine si inainte sa protestezi ai zis ca accepti tot inafara sa te măriți cu Justin deci fara comentari ' zice el fericit , okei eu si gura mea mare nu puteam sa tac dracu din gura acum trebuie s-al invat  pe ala sa danseze ai pe fufa cu care o sa filmeze .

'Ce ?? Trebuia eu sa fiu Batman si sa ma ia gura pe dinainte ca de i 'zic eu nervoasa tocmai cand cobora Justin .

'Ce se intampla de are asta atatia draci , zici ca esti o maimuța la ce fata ai ' imi zice si eu eram pregătită sa s-ar daca nu ma prindea player-ul asta .

'Dă-mi drumul sa-i arat eu cine va fi o maimuța ' zic eu scrâșnind din dinti .

'Ho nebuno ca maine plecam si nu o sa ne mai vezi ' zic ei mândri la unison

'Stati asa , defapt Laura e noua coregrafa a lui Justin si vine cu noi 'zice unchiul si eu tip si ma arunc pe canampea , bro leșina si justin împietreste .

'Ce ? Cum?' Zice socat .

'Fara comentari stiu ca nu va intelegeti si da poate ca sunt nebun dar trebuia sa o fac , trebuia sa iti gasesc o coregrafa si Laura e perfecta ' zice el iar eu ma dau cu capul de masa pentru prostia care am spus-o mai devreme .

Acesta nu mai zice nimic doar pleaca nervos si tranteste usa . Eu urc in camera sa imi fac bagajul deoarece o da trebuiasca a plecam de dimineata .

Dupa ce ma pun in pat si adorm  ..

Dimineata cand ma trezesc ma duc la baie imi fac siesta si ma pregătesc de plecare. Deci sa începem imi aleg o pereche de pantaloni scurti negri cu Ținte un maieu pana sub sâni negru pe care scie fuck o camasa in carouri pe care o leg si tenesi mei negri cu capete de mort . Ca machiaj optez pentru putin rimel si corector si gata, parul in prind intr-o coada de cal si cobor jos unde erau toti mai putin Justin .

'Unde dracu e Veverita ? 'intreb plictisita deja .

'Se imbraca satanisto ' zice bro si eram pe cale sa s-ar pe el daca nu cobora Justin si cand am vazut ce camasa avea pe el am sarit ca arsa si mi-am dat camasa jos aruncându-o in cap
la bro

'Hei i-ati chestia 'zice si arunca ch ea dupa mine nu o mai vreau acum ca si boul are una la fel ca a mea .

'Daca ati terminat cu circul  putem sa plecam , o si app mersi ca ia aruncat tu camasa ca daca nu o faceam eu ' zice el si eu imi dau ochi peste cap si sa jur ca am zis foarte multe cuvinte neortodoxe la adresa lui .

In avion am stat langa bro si am ascultat muzica tot drumul .
Cand am ajuns unchiul mi-a spus ca o sa stau in casa cu Justin pentru ca la subsol avem o sala unde putem repeta si mi-a mai zis ca cum ajungem o sa ne apucam de o coregrafie pentru noul lui Videoclip cica .

Cand ajungem Justin imi arata camera si intru fara a vorbi cu el , tot ce mi se pare straniu este faptul ca nu ne-am jicnit deloc sau altele in fine , l-as acest gand de o pare si ma pregatesc pentru întâlnirea cu regizorul videoclipului . Ma imbrac intr-o pereche de pantaloni trei sferturi negri cu tur o bustiera neagra si un hanorac negru parul il prind si cobor jos .

'Hei Laura el este domnul Jackins el este regizorul acestui Videoclip '

'Buna ziua ' zic eu dar foarte mirata ca Justin nu zice nimic doar sta si privește in gol ciudat .

'Deci eu m-am gandit la o scena cu săruturi si respingerii in acelasi timp in prima parte si in a doua cand ei sunt răpiti si evadeaza sa sara si sa aterizeze( parca ar fi pui ) pe o saltea dupa multe dansuri de care desigur te vei ocupa tu 'zice el si mie mi se pare potrivită ideea asta pentru ca merge foarte bine cu melodia .

'Okei atunci eu zic sa vi-o prezint pe actriță cre o sa joace alaturi de tine 'zice unchiul si eu chicotesc la reactia lui Justin cand era sa cada .

'Ai ales-o fara mine crezi ca o sa ma sarut cu oricine ? 'Zice el nervos si eu doar tac si mor de ras pe interior

Tocmai cand sa zica ceva pe usa intra un model victoria secrets care arata bestialbine dupa ce am aflat ca o cheama Vio am stabilit data filmări si eu m-am apucat de facut coregrafia

....

A trecut o saptamana de cand am ales data filmări videoclipului si sincer i-am invatat pe toti coregrafia . Cat despre Vio eh nu ne intelegem . Cu Justin nu am mai vorbit de cand am ajuns aici .

Ma imbrac Cu pereche de blugi negri si un maieu strâmt negru tenesi si plec spre platoul de Filmarea .

Cand am ajuns am decis cum filmam scenele , totul a fost bine si frumos pana cand a ...



V-am lasat in suspans
L out

Coregrafa ( Justin Bieber  fan-fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum