Usiedliśmy wygodnie na sofie, która stała w salonie. Wystrój wnętrza był nadzwyczajny, ale i zarazem bardzo przytulny. Ściany były szare, a podłoga z ciemnego dębu. Na środku pokoju leżał urokliwy dywan w bialo-czarne paski. Przed sofą stał stolik kawowy, na którym porozrzucane były gazety. Przy ścianie stał kominek, w którym palił się ogień, który ocieplał wnętrze i dodawał uroku. Po chwili mama Alexa i Harrego przyniosła nam po kubku rozgrzewającego kakao. Byłam tak spragniona, że od razu wypiłam wszystko.
- Dziękuję - powiedziałam do gospodyni.
- Nie ma za co. Cieszę się, że Ci smakowało - powiedziała mama braci z uśmiechem.
Gdy Alex i Harry skończyli pić, ich mama zabrała wszystkie kubki i poszła z nimi do kuchni.
- Teraz możemy spokojnie pogadać - powiedział Alex.
- Przede wszystkim powiedz nam, gdzie byłaś przez ten cały czas - powiedział Alex z zaciekawieniem w głosie.
- Dobrze, ale to ma zostać między nami, zrozumiano? - powiedziałam przekonywującym tonem, po czym spojrzałam na chłopaków, którzy pokiwali twierdząco głowami. Po chwili milczenia opowiedziałam im całą historię, od chwili, gdy dowiedziałam się o śmierci moich bliskich, aż do teraz. Alex i Harry słuchali mnie z otwartymi ustami. Widać było, że byli zaskoczeni całą tą sytuacją.
- Wow, dużo przeszłaś! Naprawdę jesteś zmiennokształtną? - zapytał się mnie Harry.
- Tak, kiedyś wam to udowodnię, lecz teraz mamy inne sprawy na głowie. Spojrzałam na Alexa, który siedział z niepewną miną. Harry próbował się uśmiechnąć, ale widać było, że ta sytuacja też go lekko przytłacza.
- Jak już wiecie, nigdzie nie ma mojej kuzynki i Edwarda. Wiecie może, co się z nimi stało? - zapytałam się ich z nadzieją.
- Wiemy - powiedział cicho Alex.
Przez chwilę wstrzymałam oddech, wsłuchując się w głośne i nerwowe bicie mojego serca.
- Co się stało? - zapytałam drżącym głosem.
- Emily miała wypadek, gdy jechała na posterunek policji, aby dowiedzieć się, gdzie jesteś. Niestety, odniosła zbyt poważne rany i zmarła na miejscu.
CZYTASZ
Przygody Tess
Manusia SerigalaTess to zwyczajna nastolatka. Ma wspaniałych rodziców i brata. Nie jest jednak świadoma, że splot nieszczęśliwych wypadków zupełnie odmieni jej życie. Dowie się, że jest istotą nadnaturalną, i że może zmieniać się w różne zwierzęta. Dowie się że jes...