☆Dimineata. ☆
Ma trezesc datorita alarmei care suna necontrolat . Imi fac rutina zilnica , apoi ma imbrac intr-o pereche de blugi negri , o bluza alba imi iau o geaca tot neagra deoarece afara era iarna si ningea torential. Imi tapez parul si il las desfacut, iar pe cap imi pun o bentita cu tinte tot neagra. Ma machez cu fard de pleoape negru, fond de ten, tus si un luciu de buze. Imi picioare imi iau nelipsitele botine. Cobor jos pentru a lua micul de jun.
- Neata, Maia. O sarut oe obraz pe batranica care imi face mancare.
- Neata, scumpo. Mananca si grabeste-te ca întârzi. Spune aceasta cu un zambet larg pe fata.
Mananc clatitele făcute de scumpa mea Maia si ies pe usa val vartej. Cum ies pe usa cum aerul rece al ierni isi face prezenta. Merg destul de repede, mie frica sa nu fac cunostina cu zapada, mai degraba cu gheata. Dintr-o data simt ca pamantul imi fuge de sub picioare, iar cand sa fac cunostinta cu Doamna Zapada cine ma prinde de talie. Cand vad acel chip frumos, fluturasi se invarteau in micul meu stomacel. Ceea ce e ciudat, nu am mai simtit asta de mult. Era un tip bine facut cu ochii albastri si par saten, avea un zambet cald si niste buze de iti venea sa le saruti pe moment. Dupa ce ma pune oe picioarele mele, ma trezesc la realitate dupa ce aud aceea voce sublima .
- Ai grija data viitoare.
- Multumesc. Eu sunt Pamela.
- Eu sunt Alex. Incantat. Unde te îndreptai asa grabita? Sunt in spatele tau de mult timp.
- Ma îndreptăm spre liceu.
- Ok. Hai sa mergem.
Dupa ce am facut cunostinta in drumul spre scoala fiecare se duce la dulapurile sale. Se pare ca eram la acelasi liceu. Ma asez in .prima banca dupa ce-mi salut gasca. Gasca mea era formata din 4 baieti, adica : Tudor, Josh, Edy si Andrei si 3 fete : Katty, Amy si Sara. Ora a trecut usor. Merg sa imi las cartile. Cand deschid dulapul un biletel cade pe jos. Il ridic. " Buna, frumoaso. M-am indragostit de tine de cand te-am vazut. Momentan vreau sa raman un anonim . Te pup. " Ciudat foarte ciudat.... next.