Tak a je to tady Nikky, tvůj poslední rok na základce na nové škole. Proč?? Protože si blbá a musela si si udělat z ostudy kabát na minulé.
Asi bych se měla představit, jsem Nikky a jsem trošku jebnutá. Vím, mám se čím chlubit, ale momentálně chci dochodit základku v klidu bez posměchu ostatních, najít si opravdové, existující kamarády a kdo ví, třeba i kluka. Nee, stačí pro začátek kamadád/ka a rok bez trapasu.
Jdu po chodbě své nové školy a hledám řetitelnu, marně. Okolo mě prochází jedna holka, která vypadá že by na mně promluvila a tak se zeptám kde je ředitelna.
,,Ahoj, já jsem Nikky a hledám ředitelnu, jsem tu nová" a nahodím úsměv říkající 'neboj nejsem masovej vrah, ale jen zoufalá'.
Holčina se na mně podívá, usměje se a povídá ,, Ahoj já sem Zoe, ráda tě poznávám Niky, ředitelna je tímhle směrem až na konci chodby, přeju hosně šťestí na téhle škole a kdyby si ještě něco potřebovala, mám skříňku s číslem 45" usmála se a pokračovala v chůzi.
U ředitele jsme probrali takový ty papíry ohledně přestupu, pak mi taky dal učebnice, seznam pomůcek a učeben a klíče od skříňky číslo 28.
2. Den
Vyučování mám od 8. Ráno jsem vstala v 6:30, nasnídala se, osprchovala, udělala hygienu a namalovala se. Tím myslím přepudrovala a dala řasenku, to je moje maximum, nejsem ten typ co chce na sobě nosit tunu nejtmavšího makeupu, být závislá na lesku na rty atd.
Šla jsem ke své skřínce 28 a vedle postávala holka, která byla přesně ten typ co jsem popisovala. Hubená, zmalovaná, stylově oháknutá a hlavně oblíbená a to já jsem opak. Skoro nenamalovaná, postavou tak akorát, oblečení nosim pohodlný a rozhodně nejsem oblíbená.
Došla jsem je skříňce, odemkla ji a podívala se na tu holku. Snad každý kdo šel okolo ji pozdravil.
Odkašlala jsem si a promluvila jsem na ni.,,Ahoj, já jsem Nikky, jsem tu nová a koukám že jsme sousedky" a hodila na ni usměv.
Otočila se na mě, hodila po mě nejdřív pohled říkající 'jako vážně?' a pak mi odpověděla.
,,Mmm, a koho to zajímá že ty jsi Nikky a si tu nová?! Tady na té škole všechny zajímám já."
,,A ty se jmenuješ jak?" zeptala jsem se jí.
Vykulila oči, stratila hlas a dělala jako že omdlívá? Vydím dobře? Když se vspamatovala, přepudrovala se, nahodila novou asi 10tou vrstvu lesku a povídá
,,Takže ty fakt nevíš kdo já jsem? Holky!" zakřičela a přiběhlo 5 holek, které vypadaly jako ona, takže strašně.
Začli tvořit nějakou formaci a lidi okolo se seskupily kolem. Zapomněla jsem zmínit že tahle škola jse základka spojena se střední takže tu byly namícháni prváci s devítkama atd.
Okolo mně byl houf lidí a všichni na mě koukali.
,,Dámy a pánové, tahle obludka se jmenuje Nikky a je tu nová a tak nějak nepostřehla kdo já jsem" začla s proslovem ta protivná potvora a všichni kolem se smáli a koukali na mně.
,,Takže obludko, aby sis to pamatovala já jsem LIZ a tahle škola je moje a platítu moje pravidla, takže su je rychle zjisti nebo bude zle" a falešně se usmála. Rukama nakázala rozchod a odešla.
Super, hlavně začít bez trapasu. Nejen že mi díky její výsosti Hyldegardě říkají všichni obludko, aby toho nebylo málo, být vedle ní je něco strašného. Každou přestávku má okolo sebe tolik lidí že se nedostanu do škříňky a připadám si jako největší trotl ze všech.
První část, snad se líbí. :) další bude zítra :)
ČTEŠ
Trapka Ze Základky
HumorPdříběh o holce, která procházi poslednim rokem zakladky na nové škole