Harry og jeg ligger og ser film i sengen.
Han er hele min verden, han betyder alt for mig.
Han gør alt for mig, nogle gange er det for meget, for jeg ved jeg ikke kan hjælpe ham tilbage, på nogen som helst måde. Inderst inde. Så dræber det mig."Harry, jeg vil have en baby" ryger det ud af mig. Jeg aner ikke hvor det kom fra. Han kigger mærkeligt på mig inde han bryder us i latter.
"Hvor fanden kom det fra?" Griner han.
Jeg kan godt selv se, at det var et crazy moment, at sige det. Jeg ved heller ikke engang om jeg er klar til en baby.
Jeg syntes bare de er søde, og overvej lige, hvor smuk en baby vi ville få. Så lækker som Harry er, såååå bliver det ikke andet en fucking smukt."Jeg ved det ik" griner jeg.
"Jamen, hvornår havde du planlagt vi skulle have en baby?" Spørger han og ligger hans hånd på min mave.
"Det ved jeg ikke" smiler jeg.
Men ville jeg ikke gøre noget godt for ham, altså sådan efter alt det han har gjort for mig? Hvis jeg blev gravid, fødte vores barn og skabte en lille familie.
Ville jeg så ikke gøre lidt godt for ham?
"Jamen, jeg har et krav, før vi laver en lille skabning her inde. Og det er, at du skal op, at veje 56 kg før vi kan lave en baby, okay?"Det er et stort krav at give mig, når jeg vejer 49 kilo.
Men jeg vil gerne opbygge en familie med Ham, og inden jeg får taget så mange kilo på, tror jeg også vi når, at blive klar til det."Okay"
Han kigger chokeret på mig, jeg tror ikke han havde forventet, at det ville være så nemt for ham, at overtale mig til det. Men der tog han fejl.
"Er du seriøs? Vil du gerne tage på? Bare sådan lige? Ikke fordi det er en dårlig ting, tværtimod er det en fantastisk ting. Jeg troede bare du ville sige imod og protestere." Forklare han.
Han har vel ret, men det er fordi det er det jeg er vandt til, at gøre? At protestere og være den der bestemmer, hvordan jeg er, hvordan jeg skal se ud. Og ingen andre."Ja men, jeg vil gerne have en lille familie. Med dig." Hvisker jeg og kysser hans læber.
"Så du vil bære vores barn, i 9 måneder uden, at sulte dig selv overhovedet? For det bliver du nød til, at love mig du ikke gør. Ellers kan vi ikke have en lille skabning i vores liv" forklare han og køre hans højre hånd rundt på min mave, som om der faktisk var baby der inde."Jeg lover det Harry, jeg vil gøre alt for at vores baby vil have det godt"
Jeg kysser hans læber en enkelt gang mere.
"Nu hvor vi snakker om børn og sådan, ikke fordi jeg ser Daisy som et barn. Men syntes du ikke hun har virket lidt deprimeret her for tiden? Sådan lidt trist ikke særlig snaksalig, og hun er ikke særlig tit ude af værelset tror du vi skal prøve, at tage en snak med hende?" Spørger Harry stille.
Nu hvor han siger det, så har jeg faktisk lagt mærke til det. Men jeg vidste ikke om det bare var mig, der fantaserede omkring det, fordi jeg selv har det skidt."Jo kom" siger jeg.
Vi rejser os op fra sengen og sætter kurs mod Daisy's værelse.
Jeg banker på hendes dør, og vi træder begge ind.
Hun ligger bare i sengen og ser fjernsyn, som sædvanlig.Jeg ligger mig på den ene side af hendes, og Harry på den anden.
"Kan vi lige snakke sammen smukke?" Spørger jeg, og tager hendes fjernbetjening og slukker tv'et.
Hun nikker og sætter sig om, det samme gær Harry og jeg.Harry ligger ud med at snakke, hvilket passer mig helt fint.
"Vi har lagt mærke til, at du ikke er så glad. Det virker som om, at du ikke har det særlig godt. Er det noget du vil fortælle os om?" Spørger Harry og ligger hans arm om hendes skulder.Hun kigger lidt forvirret på os.
"Jamen, øhm. Jeg ved ikke altid, hvad der er galt. Jeg tror måske bare jeg har en træls periode" forklare hun.
"Men du lover, at komme og snakke med os, hvis det fortsætter eller bliver værre ik?" Smiler jeg, og hun nikker.
"Vi elsker dig beauty" siger Harry og ligger armene om hende fra den ene side, og det samme gør jeg. Så vi har et lille gruppekram.
"Jeg elsker også jer"I fortjente lige et hurtigt kapitel her hehe.
Hun at stemme og kommentere hvis du kan lide kapitlet.
Jeg har noget at fortælle, jeg har udgivet en ny bog med Louis. Den hedder 'Safe me' og den ligger på min profil. Jeg håber i vil læse med.
Love Ya.
YOU ARE READING
Lost. H.S
FanfictionDette er 2'ern til 'The Babysitter' så jeg vil råde jer til, at læse den først. Ellers vil den her Bog ikke give så meget mening igen. Violet bor i det samme hus som før, sammen med Harry, og søsteren Daisy. Selvom der sker fremskridt i forhold ti...