Nová tvář

11 2 0
                                    

Přede mnou stál vysoký,černovlasý kluk. "Je mi to trochu blbé ale nevíš kde bych sehnala taxi nebo tak něco?" 

"Moc jich tady nejezdí. Jestli chceš někam zavézt mám auto." dost mě překvapil.

"Je to od tebe moc milý ale ani nevíš jak se jmenuju a jenom tak mě zavezeš?"

"To se může lehce změnit. Já jsem Danny a ty?"

"Zoe." 

"No vidíš už znám tvoje jméno. Tak chceš teda zavést?"

"Jo chci."

"Tak pojď za mnou." když jsme došli k jeho autu otevřel mi dveře. "Díky." sedla jsem si na sedadlo. Co všichni mají s tím otevíráním dveří? No i když je to od nich docela milé. Radši si už nebudu stěžovat. Asi bych neměla. Danny zatím nastartoval auto. "Kam to bude?" nadiktovala jsem mu adresu  a vyjeli jsme. "Co si dělala tak pozdě večer venku? Někdo by ti mohl něco udělat."

"Víš to je na dlouhý povídání. Ale po pravdě jsem docela dost ráda,že ses tu objevil."usmála jsem se 

"Díky." zastavil. "Je to ono?"

"Je. Díky. Co jsem dlužná?" vytáhla jsem peněženku. "Peníze si nech. Zítra přesně ve 3 tě tady vyzvednu a někam pojedeme. Dobře?" 

"Dobře. Už se těším a díky za svezení." řekla jsem a šla směr pokoj. Konečně jsem za sebou zavřela dveře. Holky seděli na posteli a podívali se na mě. "Tak co?" zeptala se Pája. 

"Povím vám to zítra teď půjdu spát." soucitně se na mě podívali. Šla jsem si pro ručník,vysvlékla jsem se a vlezla si do sprchy. Asi po čtvrt hodině jsem vylezla z vany. Oblečená v pyžamu jsem vyšla z koupelny. Nathan seděl na mé posteli. "Co tu děláš? Tak pozdě?" 

"Jenom jsem se chtěl přesvědčit,že na mě nejsi naštvaná. Nejsi?"

"Nemám žádný důvod."zvedl se z postele a začal se ke mě přibližovat. 

"Ale já jsem unavená,takže bude lepší když už půjdeš." ukázala jsem ke dveřím. 

"Uvidíme se zítra?" zeptal se s nadějí v hlase.

"Možná u snídaně. Tak běž." otevřel dveře a odešel. Lehla jsem si do postele a po pár minutách usnula.

.............................................................................................................................................

Další část



Letní pokušeníKde žijí příběhy. Začni objevovat