Nu are sens!

150 6 24
                                    

Nu inteleg rostul cărților cu critici. De ce ai scrie asa ceva? Atata timp cat autorul asa vrea sa facă cartea cu ce drept comentezi tu aiurea? Daca ea/el vrea ca pe personaje sa le cheme la fel ca in cartea anterioară scrisă de el/ea,care e problema ta? Stiu ca numele se gasesc des in diferite carti dar daca lor numele alea le plac care ti.E problema?
Stiu ca si eu critic acum dar critic critica voastră pentru ca nu mi se pare corect.
Daca el/ea face greseli si ok nu înțelegi ce a vrut sa zica. Poți frumos sa o/il rogi sa corecteze. Daca vrea bine daca nu,nu. Cine vrea citeste,cine nu,nu. Nu esti obligat sa citesti ceea ce ei/ele au scris.

Va asteptati ca oameni sa aprecieze prostiile voastre? :)) Frate sunteți penibili.
Nu aveti decat sa începeți sa ma injurati sau sa comentați aiurea. Mie una nu.Mi pasă nu am de gand sa scriu ceea ce vreti voi. Scriu ce vreau pentru ca sunt creatoare nu copiatoare.
Nu vreau sa fiu rea dar voi de ce sunteți? Nu e problema ta cum si.a scris cartea ,ok?
Nu te omblig nimeni sa citesti ceva ce nu.ti place.
Nu au sens cărțile alea si da stiu exprimare libera dar ceea ce faceti voi nu se mai numeste de mult exprimare libera. Se numeste nesimțire. Ai tot dreptul sa.ti spui parerea de aceea exista sectiunea de comentați,corect?
In cărțile alea cu critici va plangeti ca găsiți numele personajelor care le.Ai citit si in cartea anterioară. Si? Daca pe mine ma cheamă Gigica si pe vecina la fel trebuie sa o elimin? Pentru ca trebuie sa existe doar o Gigica pe planeta?
 
Chiar vreau sa stiu cum ganditi voi. :))

PAREREA MEEEEEAA!

Rostul Cărților "Critici"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum