Part 1

392 15 0
                                    

Reena merupakan seorang musician . Begitu juga dengan Rayyan . Rayyan vocalist sebenarnya . Reena handal bermain gitar .

Reena merupakan anak orang kaya . Ayahnya mempunyai sebuah syarikat yang terkenal . Rayyan juga begitu . Bapa mereka ini bersahabat baik dalam diam . Reena dan Rayyan tidak pernah bertemu sekali pon .

Mereka merancang untuk mempersatukan anak mereka . Agak agaknya , apakah yang mereka akan buat ?

" We don't talk anymore , we don't talk anymore . Heyy heyy "
Nyanyi reena sambil bermain gitar .

" Aisyy budak bertuah ni , gitar gitar gitar . Cuba kerja kat ofis papa tuuu . Dapatlaa jugak tau mcm mana nak uruskan syatikat "

" Alaa maa , dahh fall in love dgn gitar ... Mane bole berpisah "

" Dah dahh , turun makan "

SKIP

" Awak , esok saya ade meeting kat Damansara . So , saya blek lambat sikit . Haa reena , tknk ikut papa ? "

" Buat apa jee nak ikot papa . Taknak lahh , reena nak gi jamming dgn kwn2 "

"Budak sorg ni mmg mcmni cik abg oi , sebut je laa psl meeting , syarikat, ada je lahh alasan dia . Ai pon ade perjumpaan persatuan , saya pon lambat balek jugak ni "

Papa dan mama reena selalu kesibukan dgn kerja serta urusan peribadi . Disebabkan itulah dia fall in love dgn musician . Hidupnya yg alone dulu kini berseri sedikit dgn kehadiran gitar .
Kalau dia dirumah dan tidak kesekolah , tinggal dia dan bibiknya sahaja di rumah .

SAKURA  HIGHSCHOOL

Di sini lahh tempat reena belajar . Dia merupakan pelajar yg hot disebabkan dia musician . Ramai pelajar lelaki yg tertarik dengannya kerana kecantikannya .

" Reena ! Tunggu akuu ! "

" Lahh , kauu rupenya Lisa . Bukan selalu kau awal ke dtg
sekolah ? "

" Ptutnye awal . Tadi kereta tayar pancit , pak mail betulkan dulu, tu yg lambat sikit..."

Lisa adalah kawan baik kepada Reena . Lisa seorang drummer . Mereka selalu membuat persembahan bersama sama . Lisa juga merupakan anak org berada . Ayahnya bekerja di luar negara . Ibunya pula seorang usahawan yang terkenal .

" Reena , dengar2 cite ade budak baru nak msuk sini . Anak org kaya jugak sebenarnya "

" Mne kau tau Lisa ? Yekyekk jee . Oke aku nak tgk ade ke tak bdk bruu tuu "

" Petang ni ade jamming , kau jgn lupe pulakk . "

" Yeye aku takk lupee laaaa lisa gemok ! "

" Heh sukati je pnggil i gemok . I kurus tauu "

" Reena , ingat tak minggu depan ade show dkt HKMALL ? "

" Ouhh ha'ah ekk , jdii ke tak wei ? "

" Jadi laa kot agaknyaa . Nnt aku pm cg Beyonce ehh "


[C] Playboy Sado 💪Where stories live. Discover now