HAZAN
Aylar sonra kızımı elime aldım.İsmini Hale koydum, adı gibi güzel bir bebekti.Onun ağlama sesiyle gözlerimi açtım.Tam ayaklanacaktım ki Yekta'nın bebeğimi kucağına alıp öptüğünü görmemle yavaşça yerime yattım.Öylece onları izledim , Yekta aylar sonra fark etmişti bebeğimi.
Hale'yi öyle çekinerek seviyor, öyle güzel seviyor ki oturup saatlerce onun bebeğimi sevişini izleyebilirim.
Dokunmaktan çekiniyordu, en çokta hoşuma giden şeydi. Kucağında yavaş yavaş sallarken bir de alnından öpüp duruyordu.
Hale tekrar uyuyunca yavaş bir şekilde beşiğine tekrar yatırdı ve arkasını dönüp gitti.
Bu sahne göz yaşlarımı engelleyememişti.Her halinden belli idi bebeğim doğunca yumuşadığı.İnanmazdım, kitaplarda, filmlerde olan bu bebek mucizesine inanmazdım, yine yanıldım be adam.
Arkasından bende kalkıp banyoya yüzümü yıkamaya ilerledim.Lavaboda işimi hallettikten sonra ellerimi yıkadım. Birden dikkatimi çeken ayna oldu, yine bundan aylar önce böyle hissetmiştim. Göz altlarım yine mordu, ruhum toprak altı.
Saçlarım çok bakımsızdı.Bana şu aralar huzur veren adama haksızlık yapıyorum belki de.Bugün ilk defa saçlarımı özen ve istekle tarayacaktım. Ve yüz hatlarımda ki kusurları kapatmak için bir kaç krem ve makyaj.Canlanmak istiyordum artık. Bir sabah, bir adam için doğdum.
Mutfağa geçip ona kahvaltı hazırladım, büyük ihtimalle çalışıyordu her sabah aynı saatte kalkıp, akşam geliyordu.Hayatında bir kadın var mı bunu da bilmiyorum.
Ablanı özlüyor musun diyorsanız özlüyorum.Belki onun yüzünden battık bu bataklığa ama abla işte.
Kahvaltısını yaptıktan sonra yine sessiz sedasız evden ayrıldı.
Kendime kahvaltı hazırlayıp ev işleri yaptım bende, Yekta pislikten nefret ederdi.Hale uyanınca emzirip yürütecine bindirdim.
Akşam olmuştu bile kendime kahve yapıp dış kapının oradan odaya geçecekken kapı açıldı.Hale de kapının arkasındaydı , Hale ile göz göze gelen Yekta dünyamı kafama yıkacak bir şekilde gülümseyerek elindeki çantayı yere bırakıp yürüteçten çekip aldı.
Çok güzel seviyor azizim. Hale ise ona baya alışmıştı, ona gülümsüyordu, benim kızım.
Yekta'yı çok özlemiştim. Aynı evde farklı dünyalarda yaşıyorduk.Bu gün bir başka..
Hemen yemekleri tabaklara koyup önüne koydum. Yemekleri görmeyip Hale ile oynuyordu.
Hale'nin esnediğini görünce benimle göz göze geldi. İşte şimdi tamamlanmıştım.
Hale'yi alıp odama götürdüm, tüm gün ayaktaydı ve uykusu gelmişti.Onu yarım saate yakın uyutmuştum.
Odaya tekrar girdiğimde yemeğini yemiş telefonla uğraşıyordu.Önündeki tepsiyi alıp mutfağa götürdüm.
Karşıdan gelirken onu süzdüm. Tam karşısında durup elinden telefonu çektim. Anlam verememişti.
"Çok özledim" dedim fısıldayarak. Hala gözümün içine bakıyordu ve bir hareketiyle kolumdan tutup kucağına oturtmuştu.Bunu istiyordum zaten.
"Minik anne azdı mı yoksa?" dedi alaya alarak. Biraz sinir olsam da kendime engel olamadan yapıştım dudaklarına. Büyük açlıkla öpüşüyorduk.Altımdaki sertliği hemen fark etmiştim.Dudaklarımı acıtıyordu. Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp nefes nefese konuştu;
"Neredeydin sen küçük karıcığım?" dediğinde tişörtümü hızlı çıkartarak göğüslerimi ağzına almaya başladı. Kucağına kendimi sürtüyordum inanılmaz azmıştım.
Ardından koltuğa beni yatırarak üzerini çıkartmaya başladı.Pantolonuna kadar çıkarmıştı. Beni de soymaya başladı sert bir şekilde.
"Çok özledim çok" diyerek tekrar dudaklarımı hücum aldı.İkimizde iç çamaşırıylaydık.Koltuğu sıkıp altında inliyordum.İnlememden büyük zevk alıyordu.
"Sik beni de" inleyerek bunu söyledim;
"Ah sik hadi sok şunu" çok berbat haldeydim.Bu adamı istiyordum.
"Doldurayım mı seni karıcığım?" Bana eziyet ediyordu, bu şekilde konuşarak bana eziyet ediyordu.
"Ah yap! yap şunu!" Ardından elleri ile vajinamı okşamaya başladı. Suratına karşı aralıksız inliyordum. Vajinamı inanılmaz hızlı okşamaya başladı.
"Çok sulandın bebeğim, tam kıvamı" diyerek gürültülü sesle hırlayarak birden içime girdi.O an büyük çığlık atacaktım ki ağzımı kapattı.
Koltuğa tırnaklarımı geçirerek inlemeye devam ettim, canım çok yanıyordu ama çok istiyorum.
"Hala darsın, ohh beni delirtiyorsun" diyerek yine hırlayarak köküne kadar girdi. Bu sefer inanılmaz canım yandı, altından kıvranıp duruyordum.
Boşalmıştım.Büyük bir boşluk vardı içimde. Bu adam bu şekilde beni 5 kere bile boşalta bilirdi.Ardından dudaklarıyla vajinamı öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesi sonbahar
RomanceYekta,babasının genç kadınlarla evlenmesinden nefret eder, hele ki babasının annesini bu kadar çabuk unutması onu parçalıyor. Bu sefer ki evlilik bambaşka, Hazra evlendiği adamın oğlunu severken, kız kardeşinin nasıl bir işkencede olduğunu bilmiyor...